TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BROOM Live

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #342385  av cameleon

Jeg fikk desverre ikke sett dagens episode, siden dette kræsjet med en tidligere episode av den ekstraordinære (og framtidig prisbelønnede) tv serien Lipstick Jungle. Får se episoden senere
 #342392  av Supramk3turbo

Enig. Han var litt roligere i dag. Som han sa selv så har han fått litt kritikk på sin super stressa tale måte. Så hjalp en god del med litt roligere snakking i dag :D
 #342395  av Toyota-rav4-2002

Bra episode i dag synest jeg også, ikke bare at fyren var roligere men innholdet var også bra.
 #342463  av lexusmann

Reprise på zebra om en stund for de som ikke fikk sett det... :wink:
 #344243  av mr292

zebra har reprisene klokka 20.30 eller 21.30 (husker ikke helt)
og jeg synes ikke programmet er så dumt jeg, har heller ikke noe imot Jan Erik (synes bare han er komisk når han snakker å ler)
at tråden ble laget for å nermest rakke ned er dumt, om man ikke liker det så kan man heller se top gear o.l på nett.
 #344248  av Toyota-rav4-2002

mr292 skrev:zebra har reprisene klokka 20.30 eller 21.30 (husker ikke helt)
og jeg synes ikke programmet er så dumt jeg, har heller ikke noe imot Jan Erik (synes bare han er komisk når han snakker å ler)
at tråden ble laget for å nermest rakke ned er dumt, om man ikke liker det så kan man heller se top gear o.l på nett.
Er enig med deg i det, er jo ett bra program, Jan Erik er jo lit komisk/morsom ja, men det ødelegger ikke programmet.
 #344352  av inzane2012

cameleon skrev:Jeg fikk desverre ikke sett dagens episode, siden dette kræsjet med en tidligere episode av den ekstraordinære (og framtidig prisbelønnede) tv serien Lipstick Jungle. Får se episoden senere
den serien som blei kansellert pga dårlige seertall ??? ;)
litt dumt for di damene der var rimelig lekkre ;)