Heisann.
Foreløpig går det langsomt fremover.
Har undersøkt og det stemmer som "inzane" skriver, så all skaden blir dekt. Men det tar tid. Driver nå og tar mål og lager maler slik at jeg får trykket opp nye flammer.
Fått skjult mesteparten av skadene, slik at de ikke er så lett å få øye på. Men dette er bare en midlertidig løsning.
Ellers driver jeg og går over den tekniske delen av bilen. Er en uling som kommer bak, eller undenifra, når bilen begyner å akse godt.
Vet ikke om det er tractionen som prøver å bremse, eller noe annet.
Etter hvert har jeg oppdaget at girkassa (aut) ikke shifter ved rett tidspunkt mellom 1.ste og 2.dre, og noen ganger må jeg slippe opp gassen litt for at den skal skifte helt. Hvis ikke når motoren turtallssperra. Ved manuell giring shifter den helt fint. Olja er helt normal og lukter ikke brent
Har oppdaget sånn etter hvert at den hadde en feilkode når jeg fikk bilen. Skal se om jeg ikke får funnet ut hva det kan være i morgen.
"Kvitviken" prøvekjørte bilen for et par uker siden og han mente at motoren hadde mye flere krefter enn dèt som kom ut til bakhjulene, så jeg får gå kassa litt nærmere i sømmene. Han mente det skulle bli 1.ste prioritet nå og jeg er helt enig.
Ellers har han også skaffet meg det jeg trengte for å få bilen i gang + nytt tak og baklys og mye annet snadder. Så hvis det er noen som er interesert i komplette seter, (foran og bak) sorte til mkIV så si i fra, så skal de få det til en god pris. Alle seter er hele og fine, men uten varme (bilen har bare gått 90 000 km).
De nye setene mine har varme og det er derfor jeg bytter ut.
Ellers har jeg vært på tilsynet og fått svart på hvitt hva slags mangler som er på bilen.
Chassinummer satt litt skjevt i ramma ved dashbordet og var vanskelig å lese
Må etterkontrolleres med orginale hjul, fjærer, eksosanlegg, støtfanger foran og luftfiltere.
Evt dokumentasjon på at det er godkjent ombygging. Så får vi se hva de vil godta av det jeg har skaffet av papirer.
Ellers er dette ting som er lette å montere på.