Er som supramk3turbo sier,lik i alle år.
Litt mer info:
Gear:
R154(turbo)
Clutch hus lengde: 19,7cm
Manuell gearkasse til 7M-GTE motor, vekt:45.5 kg
1gear: 3.251 2gear: 1.955 3gear: 1.310 4gear: 1.000 5gear: 0.753 Revers: -3.180
Sluttveksel Supra med 7M-GTE : 3.727
Oljefylling: 3,0liter (Gear olje API GL-4 eller GL-5)
Det som kan gi seg på R154 med masse vridmoment er som oftes Thrust washern grunnet "stygg" giring.Kan også være et følgeproblem av at bearing retainern er blitt deformert av axialkrefterne.
Skal man kjøre hardt over lengre tid er oljekjøler å anbefale.
W58(na)
Manuell gearkasse til 7M-GE motor, vekt:35 kg
1gear: 3.285 2gear: 1.894 3gear: 1.275 4gear: 1.000 5gear: 0.783 Revers: -3.768
Slutveksel Supra MkIII med 7M-GE: 4.272
Oljefylling: 2,4liter (Gear olje API GL-4 eller GL-5)
A340E
Automatkasse til 7M-GE och 7M-GTE.
1gear: 2.804 2gear: 1.531 3gear: 1.000 4gear: 0.705 Revers: -2.393
Slutveksel Supra MkIII med automatkasse: 3.727
Oljefylling 7,2liter, tappe og refylle opp til 1,6liter A340E
(Automatolje DEXRON II (gjelder både na og turbo)
87/91 TOYOTA SUP(erb)RA MKIII xxxxx 94 Supra MKIV(Backupbil)
77 Celica RA28(prosjekt) xxxxx 86 Celica T16(prosjekt)
88 Celica st165(prosjekt) xxxxx 86 MR2 AW11
93 GMC Typhoon #0139 xxxxx 93 Calibra(arbeidsbil)
73 Dodge Charger(prosjekt)