TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Mr2 Ønskes kjøpt

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #345871  av Drafter
 
Heisann!
Toyota Mr2 ønskes kjøpt!
Helst Mk2--> 90 og nyere?

Bilen bør ikke være i høyeste prisklasse, grunnet det blir 18års bilen min :D

Ta kontakt: mriise@live.no
Martin
 #345878  av angrykid
 
Hvis du er interessert i å skru litt, så har jeg en stående her på gården til salgs. 90 modell, gått i overkant av 220k mener jeg å huske. Er nesten to år siden jeg kjørte den selv sist. Oljeforbruk er det, så bør overhales. Rust er det ikke mye av såvidt jeg har funnet, men ett stabstag under har rusta i to deler, der har jeg stag liggende så det er bare å bytte. Litt rust på kanalen på passasjerside foran bakhjul er det. Førersetet er ikke pent, setetrekk evnt nytt sete bør anskaffes. Må også byttes handbrekkwire, disse har jeg liggende, men har ikke kommet meg rundt til å bytte enda, da bilen ikke er i daglig bruk.

Prisantydning.. tcha.. 40-45 000 ikke inkludert stereo?
Står 17" felger på, 6 eika sorte med nye sommerdekk på. Kan sees/prøvekjøres i trøndelag. Utover det så tror jeg den skal være høvelig grei. Som sagt, den er ikke strøken, så om du har en viss peiling på å skru, så får du en bra bil til en bra pris.
 #346358  av ad92
 
denne såg jo ikke så verst ut i forhold til prisen da http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20528532
Skal ha mr2 som første bil selv, bare 1mnd igjen, klarer nesten ikke å vente. har stort sett ordnet meg bil jeg da.

Må forberede deg på en litt skummel pris på forsikring forresten. Sjekket litt rundt på forskjellige forsikringsselskap og det er umulig å forsikre en mr2 på seg selv som 18 åring.
 #346362  av ad92
 
måtte ut med 25 000 sist jeg sjekket, varierer vell en del fra hvor du bor, km i året osv. Hvilket forsikringselkap har du?