TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tomera - 06' Toyota Hilux AT37'' by Arctic Trucks

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #346459  av mailman1
 
sjef! Går jo an å tune diesel og. En her på jobben som har en diesel hilux med 1000 (!) hest. Ikke godkjent for vei enda, men det er vist planen:p Han sko i utgangspunktet bare tune den litt, men så ble firmaet han hyra for jobben gira på at det skulle bli en "showcase bil" som di kunne skryte av :lol:
 #346590  av Stian AB
 
Grom bil! Prøvd den noe i skikkelig terreng ennå?
Er den orginale sperra bak bare møkk siden den ble byttet med luftsperre?
Ønsker meg luftsperrer på min litt eldre AT Hilux.
 #346617  av bakke84
 
mailman1 skrev:sjef! Går jo an å tune diesel og. En her på jobben som har en diesel hilux med 1000 (!) hest. Ikke godkjent for vei enda, men det er vist planen:p Han sko i utgangspunktet bare tune den litt, men så ble firmaet han hyra for jobben gira på at det skulle bli en "showcase bil" som di kunne skryte av :lol:
1000hk? godkjent på vei?? tja... håper hane er rik da isåfall :lol:
 #346667  av Ã¸.f
 
RÃ… bil :wink:
Hella luminator anbefales! Eneste som er en smule irriterende er når man ikke har ekstra støttestag på disse samt
mulighet for å spyle dem. Jeg tenkte å få sveist et hult stag i overkant og sette spylerdyser der på våre luminators :D
 #346699  av mailman1
 
bakke84 skrev:
mailman1 skrev:sjef! Går jo an å tune diesel og. En her på jobben som har en diesel hilux med 1000 (!) hest. Ikke godkjent for vei enda, men det er vist planen:p Han sko i utgangspunktet bare tune den litt, men så ble firmaet han hyra for jobben gira på at det skulle bli en "showcase bil" som di kunne skryte av :lol:
1000hk? godkjent på vei?? tja... håper hane er rik da isåfall :lol:
han har penger hengende ut ørene. :P
sikkert 50 år da så han har lov å være rik hehe :)
jeg og vil vær så stinn i gryn når jeg blir den aldern. :)