TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Røske ut baksete?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #34463  av mk1 black limited

Noen som aner hvordan man fjerner sitteputene i baksetet, altså den delen av baksetet man sitter på? Må komme til festene til sikkerhetsbeltene - skal ha inn en 4-punktssele... :twisted:
 #34488  av @lpher

mk1 black limited skrev:Noen som aner hvordan man fjerner sitteputene i baksetet, altså den delen av baksetet man sitter på? Må komme til festene til sikkerhetsbeltene - skal ha inn en 4-punktssele... :twisted:
Var bare å røske tak både på celican (st182) og supran... ;-)

Husker ikke helt 100% på celican..om det løsnet i bakkant eller i forkant først...men... Eller vent litt...er det noen slags reimer du skal røske i først for å løsne en eller annen mekanisme? Vet du helst seriøst...så tror jeg du med hell kan se bort i fra mine utalelser i denne sammenheng LMAO! ...hukomelse er en kjip ting duh! :D

På supran løsner det ihvertfall i front først....opp i front...og slide så i kjøreretningen....og voila så har du en toseter :D

@lpher

#34630  av smallville

Nå skal ikke jeg påstå at jeg heller har verdens beste hukkomelse. :roll: Men jeg mener at det muligens var to skruer helt i framkant på sete.. skru opp dem og vipp opp sete.. enklere hvis du tar ut sete ryggen først...
var vell ikke mye til hjelp jeg heller... :roll:

#34638  av @lpher

Det plager meg at jeg ikke klarer å huske på det...og jeg har derfor sendt en forespørsel til min gamle kompiser på International-celica-owners-club :D

@lpher

#34751  av @lpher

Fått kun ett svar foreløpig....og det bekrefter det Smallville sier om 2 skruer i front....

Blander sammen supran jeg...der var det ikke skruer...bare å nappe ut dær :-)

@lpher

#34811  av mk1 black limited

Lette litt rundt på nettet, ble lei når jeg ikke fant noe og røsket løs...det gikk bra...:-D

Bilde
Bilde
:twisted:

#34826  av @lpher

mk1 black limited skrev:Lette litt rundt på nettet, ble lei når jeg ikke fant noe og røsket løs...det gikk bra...:-D
:twisted:

Hmmm...la meg gjette...er det ST202'n som skal på ringen til sommern! LOL ;-)

@lpher

#34845  av mk1 black limited

Bare litt. :-D

#34864  av cameleon

@lpher skrev:Det plager meg at jeg ikke klarer å huske på det...
Så så.... Bestemor slet med det samme problemet hun også. er ikke noe å skamme seg over :P Er bare slik som kommer med årene :D

#34903  av chris

cameleon skrev:
@lpher skrev:Det plager meg at jeg ikke klarer å huske på det...
Så så.... Bestemor slet med det samme problemet hun også. er ikke noe å skamme seg over :P Er bare slik som kommer med årene :D
:mrgreen: