TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Mk3 - JDM stuk

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #347271  av JonEivind

Da skjer det litt igjen, har begynt å tilpasse bodykittet. Fikk pusset ned og tilpasset front og bakspoiler igår, så nå passer det perfekt. Sideskjørtene blir nok tatt neste helg, og da blir det forhåpentligvis montering av spoiler og, hvis den har kommet. Venter med å montere kittet til snøen går, så jeg slippe å borre i karosseriet mens det er salt på veien :p Må også få justert eksosopphenget, tror forrige eier har rygget bort i noe for eksosen henger ganske skeivt, så det passer ikke helt med eksosutkuttet i bakleppa, men mangler en eksosklemme til tte-anlegget for å fikse det.

Bilde

Bilde

Bilde
 #347634  av JonEivind

Fikk spoileren idag, bare synd at den var blitt litt skadd under transporten :( Noen som vet ca hvor mye det kan koste å fikse eller har mulighet til å se på det i osloområdet?
I tillegg må jeg takke TTE i tyskland for rask forsendelse av gratis ny eksosklemme :) Fikk den i posten etter bare 2 dager.

Bilde

Bilde

Bilde

Fikk også en kjekk liten karbon-sak til rattet :)

Bilde
 #348560  av Brasse

Pen bil og knallbra bilder! JDM-stuket er det eneste rette 8)
 #349076  av lexusmann

Jepp, mk3 med hardtop på er uberstilig!! :wink:
 #350285  av john_e

Det ser bra ut så langt :) Syns den stilen du går for er perfekt for bilen, og den arc girkula sitter som et skudd i interiøret :D
Kommer til å følge med denne tråden..:)
 #350739  av JonEivind

Pakkene strømmer på :) Fikk nye bronse-bushings og alufester til giret idag. Kjente det ble mye tightere giring når jeg prøvemonterte bushingene istad. Må få kommet meg på verkstedet før jeg kan få installert det orntlig. Sleit med å få av den ene org gummipakningen.

Bilde
 #350755  av predator

Sykt stili mk3 du har. Håper den er til salgs når jeg skal ha nyere engang.. :D
OT:
Har ikke du eid en Mx5 tidligere?
Synes og huske deg innpå mx5-miata.no
Kan hende jeg tar feil.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6