TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Show'n shine treff i Perth, Australia

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #350867  av Morten

..
IMG_0086 (Large).jpg
IMG_0086 (Large).jpg (116.49 kiB) Vist 1871 ganger
IMG_0087 (Large).jpg
IMG_0087 (Large).jpg (109.13 kiB) Vist 1871 ganger
IMG_0088 (Large).jpg
IMG_0088 (Large).jpg (112.88 kiB) Vist 1871 ganger
IMG_0089 (Large).jpg
IMG_0089 (Large).jpg (103.04 kiB) Vist 1871 ganger
IMG_0090 (Large).jpg
IMG_0090 (Large).jpg (121.71 kiB) Vist 1871 ganger
 #350870  av Morten

Scotty skrev:Hvorfor gjøre det så tungvindt? Gå inn på photobucket.com og lag en konto, velg så en hel mappe med bilder, og få alle lastet opp samtidig. Deretter linker du bare til den mappen..
Fordi jeg ville ha bildene i tråden, ikke en mappe link? :wink: Hvorfor bry seg om hvilken metode andre bruker å å dele bilder...? :lol:
 #350902  av Supramk3turbo

Tøft :D Ikke værst å bare snuble over et sånt treff der nede :D Bare en supra mk3??

Hva slags jobb var du på foresten, Pluto prosjektet?? Jeg skal ned til karattah nærmere sommeren :D
 #350903  av mr2storbrua

Supramk3turbo skrev:Ikke værst å bare snuble over et sånt treff der nede :D
Han er ganske heldig når han snubler virker det som. Var jo et biltreff i sommer også som han snubla over :)
 #350934  av sindrejl

rått! stilig løsning på den celicaen
 #350944  av Daniel HS

Mye fete biler her. Hva bil er dette egentlig?

Bilde

BTW, photobucket er genial, men da må linkene legges inn her på vært bilde med den Img knappen, hvis folk linker til et Photobucket album pleier jeg sjeldent å sjekke de ut ihvertfall, mer stress en å scrolle nedover ;)
 #350947  av Kjelliken

Daniel HS skrev:Mye fete biler her. Hva bil er dette egentlig?

Bilde

BTW, photobucket er genial, men da må linkene legges inn her på vært bilde med den Img knappen, hvis folk linker til et Photobucket album pleier jeg sjeldent å sjekke de ut ihvertfall, mer stress en å scrolle nedover ;)

Om du åpner Gluggene Daniel så kan du lese SERA i bak ruten på det bildet.

her har du litt info

Litt kule små biler. Men ser ut til at denne på bildet er ombygd til eletrisk noe som er på vei inn down under.
:mrgreen:

sitat wiklipedia

The Toyota Sera (model designation EXY10) is a two door, four seat (2+2) coupe built by Toyota from 1990 to 1996. Although produced solely for the Japanese market, it raised interest overseas and has since been imported by car enthusiasts into several countries including Australia, Pakistan, Bangladesh, Canada, India, Ireland, New Zealand, and the UK. It was initially unveiled in 1988 as the Toyota AXV-II concept car in almost production-ready form. The name comes from the French word meaning "will be", indicative of both the overall futuristic design and also the closeness of the concept car to the final production version. The Sera is most notable for its butterfly doors which tilt up and forward when opened, and the canopy constructed largely of glass panels. :D
 #350950  av ArildM

Sykt mye stilig.
Er det ikke en KE10 den lysegrønne bilen? :)
Og Rotary i den hvite Celicaen?
 #350967  av tojo

Hyggeelig at du deler disse flotte bildene med oss,er bare å finne frem kaffekoppen å situdere/nyte bildene. Flotte greier. :D
 #350999  av Daniel HS

Kjelliken skrev:
Daniel HS skrev:Mye fete biler her. Hva bil er dette egentlig?

Bilde

Om du åpner Gluggene Daniel så kan du lese SERA i bak ruten på det bildet.

Jada jada Kjell Inge, alltid skal de eldre komme å vise oss unge :lol: Se klokkeslettet der er skrevet på da :P Hehe...

Men takker for info ;)
 #351011  av Morten

hmsilset skrev:Sikkert passe rå den mr2n.Sånn skal ett bagasjerom se ut!
Hehe, det var bagasjerommet du likte ja... ikke motorrommet med 3liter v6 sekvensielt turbo oppsett (GT3071 som liten og gt42xx som stor-turboen) 8)
 #351012  av Morten

Supramk3turbo skrev:Tøft :D Ikke værst å bare snuble over et sånt treff der nede :D Bare en supra mk3??

Hva slags jobb var du på foresten, Pluto prosjektet?? Jeg skal ned til karattah nærmere sommeren :D
Lite mk3 å se ja. Var bare og oppgraderte litt link på en båt nede i Fremantle. Karratha ja... det er ikke akkurat verdens navle (selv om de har de lengste tog'ene jeg noensinne har sett der i området :mrgreen: )
 #351013  av Morten

ArildM skrev:Sykt mye stilig.
Er det ikke en KE10 den lysegrønne bilen? :)
Og Rotary i den hvite Celicaen?
Jepp. Var KE10'en jeg falt pladask for på treffet. Men har nok litt med at jeg aldri hadde sett en sånn live før, i motsetning til de fleste andre biltypene på treffet.

...og jepp (13b NA). Snakka litt med eieren av den wankel celicaen, og han sa vel egentlig at han angra for at han ikke hadde holdt seg til mer vanlig motor i den. Hadde skapt masse hodebry underveis, og selv med sterkt modifisert travers hadde han ikke klart å få vinkelen på mellomaksling ned i anbefalt størrelse (men hadde ikke hatt problemer med den enda fordet da). Hvis en ser for seg motorene, der otto-motoren har veiva nesten i bunnen mens wankel-motoren har "veiva" i senter av blokka så er det ikke så vanskelig å skjønne hva han mente (syns jeg i hvertfall).