TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #351084  av inzane2012

Espen-S skrev:Er det noe bil kjøring i Arendal/Grimstad/Kr.sand for tia da?
han har gått fra Modern Warfare 2 nå til Bad Company 2, så han har ikke tid til bilen sin lenger ;)
 #351085  av Andrepedersen

Denna bilen var dritfet! har egentlig "aldri" hatt sansen for disse bilene, men fikk sannelig det nå :) Du har gjort en grunndig og veldig god jobb ser det ut som :) Lykke til vidre ;)
 #351130  av EXS

inzane2012 skrev:
han har gått fra Modern Warfare 2 nå til Bad Company 2, så han har ikke tid til bilen sin lenger ;)
har ikke du en skog og sitte oppi ?? :P

@espen-s 3-4 uker til så begynner det og løsne ;)
 #351134  av EXS

Andrepedersen skrev:Denna bilen var dritfet! har egentlig "aldri" hatt sansen for disse bilene, men fikk sannelig det nå :) Du har gjort en grunndig og veldig god jobb ser det ut som :) Lykke til vidre ;)
:D takk for tilbakemeldingen, har omvendt tvilere en stund ;)

etterlyser fortsatt innspill ang eksos manifoilen (s.27)
 #351152  av inzane2012

EXS skrev:
inzane2012 skrev:
har ikke du en skog og sitte oppi ?? :P

@espen-s 3-4 uker til så begynner det og løsne ;)
døh, jeg liker jo ikke skogen jeg da, pleier som regler renske vekk skogen jeg så folk ikke kan drive å leike rambo inni der ;) hehe, men er gøy å sette seg i en krok med rifla mi leike mark walhberg i shooter ;)
 #351261  av EXS

da var EU\ en overstått, en 2er feil..... easy fix
 #351360  av inzane2012

EXS skrev:da var EU\ en overstått, en 2er feil..... easy fix
ja der ser du, mindre fokus på xboxen og mer på bilen din ;) en av di flotteste corollane i landet i mine auger vertfall ;)
 #351363  av EXS

takk igjen :) og du har et poeng inzane... :lol: prioriteringene mine endres nok raskt nå som snøen begynner og forsvinne

og feilen var ikke værre en litt rust på et rør... thats it, alle modsa mine hadde de tydligvis ikke noen problemer med 8)
 #351395  av inzane2012

EXS skrev:takk igjen :) og du har et poeng inzane... :lol: prioriteringene mine endres nok raskt nå som snøen begynner og forsvinne

og feilen var ikke værre en litt rust på et rør... thats it, alle modsa mine hadde de tydligvis ikke noen problemer med 8)
tviler ikke, men den er jo på god veg tilbake nå, jeg vurderer mer og mer å sette på sommer hjula mine nå, men tror jeg skal holde ut til etter påsken, vet aldri med det været her på vestlandet...
 #352870  av EXS

da var EU`en unnagjort og bilen satt på slankekur :)

ikke så grusomt mange kilo men noe er det jo :D
Bilde

litt spartansk igjen :lol:
Bilde
 #352912  av Espen-S

Støyer det ikke fært å kjøre slik? :O
 #352934  av EXS

Espen-S skrev:Støyer det ikke fært å kjøre slik? :O
indeed
 #352952  av EXS

har lydisolert litt bak i bilen for og få litt lavere veistøy idag, neste på agendaen er og få ordnet opp i ledningsrotet og flytte batteriet bak i hjulbrønnen.

Bilde

har også montert et ekstra oljeavluftings filter, så nå blir ikke noe oljedamp resirkulert tilbake til innsuget

Bilde
 #353848  av Espen-S

Ser veldig bra ut :D

Har ikke Planer om å bygge bur i bilen da? :)

Skal du nedover til Kr.Sand til Nestehelg eller? :)
 #353851  av EXS

skulle gjerne bygd bur, men gidder ikke ha noe i bilen som jeg vet jeg vil få problemer med hver EU/BT kontroll :|

ang Lørdagen så er jeg ikke helt sikker enda
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 51