Espen-S skrev:Er det noe bil kjøring i Arendal/Grimstad/Kr.sand for tia da?han har gått fra Modern Warfare 2 nå til Bad Company 2, så han har ikke tid til bilen sin lenger

Fortune Favors The Brave
Espen-S skrev:Er det noe bil kjøring i Arendal/Grimstad/Kr.sand for tia da?han har gått fra Modern Warfare 2 nå til Bad Company 2, så han har ikke tid til bilen sin lenger
inzane2012 skrev:har ikke du en skog og sitte oppi ??Espen-S skrev:Er det noe bil kjøring i Arendal/Grimstad/Kr.sand for tia da?han har gått fra Modern Warfare 2 nå til Bad Company 2, så han har ikke tid til bilen sin lenger
Andrepedersen skrev:Denna bilen var dritfet! har egentlig "aldri" hatt sansen for disse bilene, men fikk sannelig det nåDu har gjort en grunndig og veldig god jobb ser det ut som
Lykke til vidre
EXS skrev:døh, jeg liker jo ikke skogen jeg da, pleier som regler renske vekk skogen jeg så folk ikke kan drive å leike rambo inni derinzane2012 skrev:har ikke du en skog og sitte oppi ??Espen-S skrev:Er det noe bil kjøring i Arendal/Grimstad/Kr.sand for tia da?han har gått fra Modern Warfare 2 nå til Bad Company 2, så han har ikke tid til bilen sin lenger
@espen-s 3-4 uker til så begynner det og løsne
EXS skrev:da var EU\ en overstått, en 2er feil..... easy fixja der ser du, mindre fokus på xboxen og mer på bilen din
EXS skrev:takk igjentviler ikke, men den er jo på god veg tilbake nå, jeg vurderer mer og mer å sette på sommer hjula mine nå, men tror jeg skal holde ut til etter påsken, vet aldri med det været her på vestlandet...og du har et poeng inzane...
prioriteringene mine endres nok raskt nå som snøen begynner og forsvinne
og feilen var ikke værre en litt rust på et rør... thats it, alle modsa mine hadde de tydligvis ikke noen problemer med
Espen-S skrev:Støyer det ikke fært å kjøre slik? :Oindeed