TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #350722  av stianøverland

er dette slik abbenomentsakt ? har vert borti guardsystem før, og da var det en liten brikke med et simkort i. som sendte ut signaler om bilen ble meldt stjålet.

hvordan funker dette da ? og funker det i det hele tatt ? =P info noen plass ?
 #351103  av stianøverland

da var bilen kommet frem fra sitt skjulested :) fått vasket den og tatt et par prøveturer, nå virker alt som det skal.

har også byttet slangen til ssqv'n :)

deilig å sette seg inn og ta en liten tur igjen. blir kraftig rengjøring i morra :)
 #351410  av stianøverland

da var bilen kommet frem og noen bilder er blitt tatt og et par nye ting er montert :)

Bilde
Bilde

skjermen er montert
Bilde
ryggekamera montert
Bilde

og et lite stemningsbildet :)
Bilde
Sist redigert av stianøverland den 28 mar 2010 17:04, redigert 1 gang totalt.
 #351412  av stianøverland

ja sku hatt ny girkule men da må jeg ha lik den jeg har, for jeg syntes den passer veldig godt inn med intreøret. men ja, den begynner å bli noe slitt
 #351442  av inzane2012

jeg kan gi deg ett lite tips ang girkula :) vist du har samme girkule som 92+ så kan jeg anbefale deg og bare rive av skinnet vist det er veldt slitt, jeg gjorde det på min og den ble med ett god som ny, pluss at gir talla kommer skikkelig frem og :)
 #351470  av Stian AB

Den Carlosèn du står parkert ved siden av der ligner veldig på min gamle..DL skilter ser det ut som, da er det min x- bil :D Bor eieren av den i elverums området?
 #351473  av Stian AB

stianøverland skrev:den er nykjøpt fra en kar i elverum :) tatt alt av bulker og hellakkert :)

er det du som foretok karosseribyttet på den eller ?
var det mye bulker på den? for når jeg solgte den for nesten 1 år siden var det ingen bulker på den, altså strøken stand :)
eieren før meg gjorde byttet mellom to csèr..hvordan er bilen ellers i stand?
 #351477  av stianøverland

det var noen småbulker her og der, og litt rust i venstre fremskjerm. men nå ser den bra ut ;) som sagt lakket hele bilen, speilene og spoileren er lakket sort. midtkonsollen med turbotimer og boostcontroller er laget ny. er også gjort diveser pusleting ;) billakkerer i 30 åra som eier den nå ;) arbeidskolega
 #351485  av Sven

Syns du skal beholde vingen. Liker personlig best den typen.

Men trur det kunne blitt bra om du lakkerte listene også, men det har du sikkert vurdert ut og inn allerede :wink:

Ellers, drit fet lakk kombinasjon :twisted:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 23