TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Størrelse pÃ¥ bensinrørene pÃ¥ st205

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #352661  av ivers

Noen som vet hva størrelsen (innvendig) på de originale bensinrørene på celica st205 er? Tenker da på de som går fra tanken (pumpa) og fram til filteret.
Erfaring med maksimalt uttak av hk med disse?
 #352802  av sleeper

det er ivertfall ikek noe problem og ta ut hva en walbro 255 eller lignende kan gi av bensin.. SÃ¥ med mindre du skal til med en kjempestor ekstern pumpe tur jeg ikek det er noe problem.
 #352803  av ivers

CelicaST205 skrev:klarte 400hk med walbro255 eg ein smule mod fuelrail.
Fjernet banjoene frå bensinfilteret og på fuelrailen
Takker for svar.

400 hjulhester eller? hva gjorde du med fuelrailen da uten å fjerne banjokoblingene?
Tanken for meg er å ta ut det jeg klarer med walbro 255 og sard 800 dyser. Turbo og alt annet skal være god for mere.
 #352896  av ivers

Forresten sleeper, var det du som hadde bygd om 3.gen fuelrailen til dual feed? har du evt bilder av hvordan du gjorde det? Tror du det er nødvendig for min del?
 #352935  av sleeper

Jeg brukte en 2 gen.. ikek vanskelig.. bare og fjerne orginale bensintrykksreg og sette på en stuss. retur ut der kaldstartdysa får mating. ( men 3 gen har vel strengt tatt ikke det, så kan ikek gjøres på den måten på 3 gen..
 #353043  av ivers

okok. Men det er vel ikke nødvendig når det er snakk om 3.gen fuelrailen er det det da? Har sjekket på wolfkatz sin nettside, og de sier at det ikke er noe problem med 3.gen fuelrail.