TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #353413  av ArildM

ovekjoring.png
ovekjoring.png (34.2 kiB) Vist 1035 ganger
Uhm, er det ikke derfor man øvekjører da? Fordi man ikke har lappen? :lol:
 #353433  av dca

fler som streiker?
 #353459  av James

jaja, vert på kurs i København hele uka...og nå som kurset var bestått og jeg var klar for å vende snuten hjemover var det såklart bom stopp i flytrafikken :evil:
nekter å boen dag lengre i denne byen, så får haiket med en polakk å trailer fra Danmark til Oslo ikveld :P Om noen skal fra Oslo til Bergen imorgen er det bare til å gi meg en lyd på mob. 97015790 :P
 #353460  av Supramk3turbo

Jeg skulle gjerne kommet meg fra Haugesund til Alta i morgen tidlig...Noen som kan hjelpe. he he :D
 #353465  av Giske

jaja, da ser det ut til at det blir makeover på celicaen i år! ny eksos, ny styling...ny farge?
 #353470  av James

Supramk3turbo skrev:Jeg skulle gjerne kommet meg fra Haugesund til Alta i morgen tidlig...Noen som kan hjelpe. he he :D
haha, ja den er nesten værre :P
 #353475  av ErikG

Dritt med aske regn!! Hvit bil. Vasker bil hver dag nå. Blir sånne fine svarte prikker etter regnet!
 #353477  av lexusmann

ErikG skrev:Dritt med aske regn!! Hvit bil. Vasker bil hver dag nå. Blir sånne fine svarte prikker etter regnet!
Du ser det vel godt på hvit bil, ja... :wink: Min fikk noe aske og regn på seg nå nettopp før jeg fikk satt den inn i garasjen...må vel vaske til helgen, men det måtte den uansett...
 #353478  av ErikG

Har heldigvis børsteløs maskin på jobben så får spylt den av hver dag etter jobb.
 #353516  av ST182

James skrev:jaja, vert på kurs i København hele uka...og nå som kurset var bestått og jeg var klar for å vende snuten hjemover var det såklart bom stopp i flytrafikken :evil:
nekter å boen dag lengre i denne byen, så får haiket med en polakk å trailer fra Danmark til Oslo ikveld :P Om noen skal fra Oslo til Bergen imorgen er det bare til å gi meg en lyd på mob. 97015790 :P

Kjører til bergen på lørdags-kvelden og passerer oslo rundt 22-23tiden. Skal rekke en hunde-utstilling på bergen rakett-senter (?) på søndags morgen.

Har plass i baksetet på Lex`n, men ikke reiser først på lørdagskvelden som sagt..

:wink:
 #353526  av mr292

inzane2012 skrev:faen så bra den nye serien Alt for Norge på TVNorge er :) genialt å se amerikanerane leike russ for en dag og samle russeknuter ;)
+1 pleier å ha besøk på hybelen tordager jeg, der vi ser tangerudbakken og alt for norge ^^
Is, kjeks og kake :D
EDIT: presten var TØFF!!!
 #353611  av lexusmann

Er vel veldig viktig å vaskw bilen i disse aske tider...men kvier meg for at ta den ut garasjen i det hele tatt, hehe...har firma bil som står utenfor da, er en stor Renault traffic 9 seter...
 #353642  av James

ST182 skrev:
James skrev:jaja, vert på kurs i København hele uka...og nå som kurset var bestått og jeg var klar for å vende snuten hjemover var det såklart bom stopp i flytrafikken :evil:

Kjører til bergen på lørdags-kvelden og passerer oslo rundt 22-23tiden. Skal rekke en hunde-utstilling på bergen rakett-senter (?) på søndags morgen.

Har plass i baksetet på Lex`n, men ikke reiser først på lørdagskvelden som sagt..

:wink:
jeg fekk meg hjem tilslutt :) Hoppet på bussen. ellers takk :)
  • 1
  • 544
  • 545
  • 546
  • 547
  • 548
  • 1172