TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• høyre til venstre-ratt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #35289  av tbergstad

Jeg har funnet ut at celica gt-4 st205 er dyre. Altfor dyre :(
Men jeg har også lagt merke til at de er veldig billige i england og ikke minst japan.
Så det jeg lurer på... Hvor mye koster det å få konvertert en gt4-st205 fra høyre til venstre ratt?... Har sett at det kan lønne seg på mr2-turbo?..
Noen som har sjekka opp om dette noen steder?
Har jo mere lyst på en gt4-st205 enn en integra type R. Men har ikke råd til bil noe mye dyrere enn 200K.( når jeg får jobb igjen)

#35304  av CelicaTurbo

aner ingenting om hvordan dette kan gjøres og samtidig få det godkjent dessverre..

#35341  av kennethx

Der er jo den nye Volta designet geinalt i allefall...der bare slider du ratt og pedaler over der du vil kjøre fra, høyre, venstre, midten... velg hva du vil :) Mener det var Volta jeg leste det om... :?:

#35352  av @lpher

kennethx skrev:Der er jo den nye Volta designet geinalt i allefall...der bare slider du ratt og pedaler over der du vil kjøre fra, høyre, venstre, midten... velg hva du vil :) Mener det var Volta jeg leste det om... :?:
Stemer nok det ja...alt den nødvendige er drive-by-wire...så når du er lei av å kjøre...kan du bare slide hele greia over til passasjeren! LOL :-)

@lpher

#35408  av chris

@lpher skrev:
kennethx skrev:Der er jo den nye Volta designet geinalt i allefall...der bare slider du ratt og pedaler over der du vil kjøre fra, høyre, venstre, midten... velg hva du vil :) Mener det var Volta jeg leste det om... :?:
Stemer nok det ja...alt den nødvendige er drive-by-wire...så når du er lei av å kjøre...kan du bare slide hele greia over til passasjeren! LOL :-)

@lpher
Hehe, genialt. Man ser man blir vinka inn i fartskontroll og hiver rattet over til passasjeren :D

#35529  av smallville

Fikk tilbud om en gt4 til 20000.- :shock: Da sto den på kaia i oslo og var ikke fortollet, eller ombygd til venstre ratt.. Denne bilen ville da blitt importert fra dubai. "Awex" som han heter hær inne driver med import derifra. Han tok nettopp inn en skyline som han fikk ombygd til venstre ratt. Ta kontakt med han, regner med han har litt peiling på noen priser.. :)