Har litt problemer med motor og sentrallås på min Carina E 1,8
Sentrallåsen funker dårlig. På førersiden, så kan jeg låse alle dørene, men kun låse opp førerdøra. Knappen inni vil kun låse dører, men ikke låse opp.
Låser jeg opp fra passasjersiden, så låser den opp alle dørene.
Jeg har byttet den lille bryter saken på låsen i førerdøra, men det var ingen forskjell. Noen som har noen tips?
Motoren har jeg og litt småproblemer med.
Den gikk på 3 sylindre, så det første jeg gjorde, var å kjøpe nye plugger. Satt de i, men fremdeles gikk den på 3. Så jeg bytta pluggledningen, og tenkte kanskje det var årsaken, men nei. Nå har jeg bytta rotor, fordelerlokk med komplett pluggledninger og den tenningsboksen som fulgte med.
Men NEIDA. Av og til går den på 4 sylindre, og av og til 3.
Dessuten så går den utrolig høyt på tomgang (ca 1400 rpm, og den skal ligge på 700 - + 50 rpm). Jeg har bytta tomgangsregulatoren, men det gjorde ingenting.
Når jeg satt på HKS soppfilter, så begynte motoren å jage. Tviler på at det komme falsk luft noe sted, men det er isåfall rett rundt selve luftfilteret. Jeg har og laget plass til tempmåleren som skal stå der, så den er koblet til.
Neon som har noen tips til hva jeg kan gjøre?
Sentrallåsen funker dårlig. På førersiden, så kan jeg låse alle dørene, men kun låse opp førerdøra. Knappen inni vil kun låse dører, men ikke låse opp.
Låser jeg opp fra passasjersiden, så låser den opp alle dørene.
Jeg har byttet den lille bryter saken på låsen i førerdøra, men det var ingen forskjell. Noen som har noen tips?
Motoren har jeg og litt småproblemer med.
Den gikk på 3 sylindre, så det første jeg gjorde, var å kjøpe nye plugger. Satt de i, men fremdeles gikk den på 3. Så jeg bytta pluggledningen, og tenkte kanskje det var årsaken, men nei. Nå har jeg bytta rotor, fordelerlokk med komplett pluggledninger og den tenningsboksen som fulgte med.
Men NEIDA. Av og til går den på 4 sylindre, og av og til 3.
Dessuten så går den utrolig høyt på tomgang (ca 1400 rpm, og den skal ligge på 700 - + 50 rpm). Jeg har bytta tomgangsregulatoren, men det gjorde ingenting.
Når jeg satt på HKS soppfilter, så begynte motoren å jage. Tviler på at det komme falsk luft noe sted, men det er isåfall rett rundt selve luftfilteret. Jeg har og laget plass til tempmåleren som skal stå der, så den er koblet til.
Neon som har noen tips til hva jeg kan gjøre?
1989 Toyota Carina II 2.0 GLi *R.I.P.*
1990 Toyota Carina II 2.0 GLi *R.I.P.*
1994 Toyota Carina E 1,6 XLi *Sold*
1995 Toyota Corolla 1,3 XLi *Sold*
1991 Toyota 4Runner 2,4 TD *Sold*
1996 Toyota Carina E 1,8SLi
2008 Toyota Avensis SFR7 Edition
1990 Toyota Carina II 2.0 GLi *R.I.P.*
1994 Toyota Carina E 1,6 XLi *Sold*
1995 Toyota Corolla 1,3 XLi *Sold*
1991 Toyota 4Runner 2,4 TD *Sold*
1996 Toyota Carina E 1,8SLi
2008 Toyota Avensis SFR7 Edition