TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #356941  av mailman1

kanskje an mente inkludert seg selv :D
 #356949  av inzane2012

christer skrev:
inzane2012 skrev:hehe, ja er jo akkurat stort nok bagasjerom for å oppbevare en unge yngre enn 12 år så ;)
yngre enn 12?
vi klart å skvise bror min oppi, han er 185 høy og veier 90kg. 8)
fordi da slipper du å SKVISE ungen oppi ;)

og ja, jeg pleier alltid å reise rundt til forskjellige barneskoler for å finne potensielle småunger jeg kan ta med meg hjem ;)
og det som og er så fint med mr2'en er jo det at siden motoren ligger rett forran bagasjerommet og eksosen går rett under blir det lunt og godt baki der, pluss at vist ungen blir litt høyrøstet der baki så er det bare å ruse motoren så er det ingen som hører han ;)
 #356999  av ArildM

Så drømmen til fotografen vår her om dagen. En knallsenka Yaris Verso med sota ruter og gamle kantkjørte 15" kantfelger :twisted:
 #357049  av inzane2012

mr292 skrev:snart tror jeg inzane pådrar seg tittelen som forumets pedo :P
hvorfor tror du jeg kjøpte en gul sportsbil da??? ;) hehe
neste bilen jeg skal ha meg er en stor isbil ;)
 #357092  av inzane2012

mr292 skrev:jepp, isbil vil nok funke. men å leke falsk skolebuss kan også være tingen :P
nja, ikke her jeg bor, har ingen fast skolebuss her... men kanskje jeg heller skal flytte til en liten "småby" ute på landet i usa, og så kjøpe meg en sånn mellomstor gul skulebuss, hadde jeg fått med meg ett månedsforbruk på hver runde ;)
 #357114  av celicat23

inzane2012 skrev:
mr292 skrev:jepp, isbil vil nok funke. men å leke falsk skolebuss kan også være tingen :P
nja, ikke her jeg bor, har ingen fast skolebuss her... men kanskje jeg heller skal flytte til en liten "småby" ute på landet i usa, og så kjøpe meg en sånn mellomstor gul skulebuss, hadde jeg fått med meg ett månedsforbruk på hver runde ;)
Tror denne passer nå :)

Bilde
 #357179  av inzane2012

har vert borti ei dame fra hammerfest, ho var ikkje "klok" for 5flate en gang ;)
en av di få "positive" med å bu så langt mot nord i detta landet er vel at jentene der oppe er ofte mer frisynte enn di her sør på ;)
 #357261  av bose

hehe! ja det er ganske mye nærmere huleboer stadiet her oppe :lol:
sitat fra en lørdag litt tidligere iår : "Takk for kuken, kor e jakka hæn!?" :lol:
 #357275  av Giske

celicat23 skrev:Nordlands damer er ikke som andre, takk og pris. Sure kravstore østlandshorer som så vidt gidder missjonærstillignen burde vært avlivet så de ikke sprer seg.
That's the spirit :lol:
  • 1
  • 553
  • 554
  • 555
  • 556
  • 557
  • 1172