TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Solfilm pÃ¥ ruter

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #356010  av NatroN
 
Heisann! Lurer på om det er noen her som vet om steder hvor jeg kan få sota rutene mine... Skal også ha på siderutene forran, så greit om de ikke er 100% pripne på lovlighet osv.

Fleste steder ender opp på rundt 5k, men om noen vet hvor man kan få det gjort ordentlig, men billigere, sier jeg takk :)
 #356020  av NatroN
 
mr2storbrua skrev:Hvor bor du da?
Dumt av meg! Østlands området, Tønsberg :) Kjører gjærne mot Oslo/Fredrikstad (1-2 timer) om jeg sparer 1 høvding eller 2 da :)
 #356036  av BrennaRacing
 
NatroN skrev:
mr2storbrua skrev:Hvor bor du da?
Dumt av meg! Østlands området, Tønsberg :) Kjører gjærne mot Oslo/Fredrikstad (1-2 timer) om jeg sparer 1 høvding eller 2 da :)
Har snakket med en kar i Trøkstad (er vel Østfold om jeg ikke tar helt feil) som kunne ta alle rutene på bilen min for 3200 spenn. Å det er billig. Et annet firma skulle ha 5400. En på jobben min har sotet rutene sine hos han i trøkstad og det ble helt strøkent. Han tar ut vinduene i dørene før han soter dem.

Aner ikke hva firmaet heter, men det kan jeg finne ut

EDIT:

Film-Lars er også sinnsykt flink. Han har drevet med solfilm i 30 år. Prisene hans varierer veldig. Tror ikke han har noen fast prisliste. Men en kamerat betalte hvertfall 1400 for siderutene foran.

http://www.filmlars.no/

Holder til på Torshov i Oslo
 #356231  av NatroN
 
BrennaRacing skrev:
NatroN skrev:
mr2storbrua skrev:Hvor bor du da?
Dumt av meg! Østlands området, Tønsberg :) Kjører gjærne mot Oslo/Fredrikstad (1-2 timer) om jeg sparer 1 høvding eller 2 da :)
Har snakket med en kar i Trøkstad (er vel Østfold om jeg ikke tar helt feil) som kunne ta alle rutene på bilen min for 3200 spenn. Å det er billig. Et annet firma skulle ha 5400. En på jobben min har sotet rutene sine hos han i trøkstad og det ble helt strøkent. Han tar ut vinduene i dørene før han soter dem.

Aner ikke hva firmaet heter, men det kan jeg finne ut

EDIT:

Film-Lars er også sinnsykt flink. Han har drevet med solfilm i 30 år. Prisene hans varierer veldig. Tror ikke han har noen fast prisliste. Men en kamerat betalte hvertfall 1400 for siderutene foran.

http://www.filmlars.no/

Holder til på Torshov i Oslo
Får ta kontakt med begge på mandagen da! Takk for tipsa :)
 #356460  av Leif Gunnar
 
Har fått pris på fullstendig soting på min 96 Carina E stasjonsvogn. 4000 for alle rutene helt frem.
Dette er hos en som jobber for Riis Bilglass. Har sett arbeidet hans på flere biler, og det er SYKT bra.


Med andre ord, ta kontakt med de som faktisk gjør selve jobben, ikke de som bare sitter bak skranken. Da kan du ofte få det billigere :)
 #356558  av lexusmann
 
Har også tenkt på soting, men må ta en ting av gangen, først er det lakkering av bakfangeren i neste uke...den har fått noen skraper og lakksår...så er det senk som står på programmet, hehe... :wink:
 #358409  av stianøverland
 
max solfilm i porsgrunn. håndtverksvegen 15 :)

utrolig dyktig mann på alle områder! han har tatt alle bilene mine og har aldri vert noe i veien med arbeidet :)