TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • FastN`s MR2 Gti

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #319537  av FastN
 
Supramk3turbo skrev:Det er litt tøft det der, men tror kanskje venstre er litt lavere enn høyre??
Er fult klar over det, fant ut at man må stoppe lyktene fra dem står oppe til dem skal ned, ikke omvendt, da blir dem like!
 #319538  av FastN
 
hmsilset skrev:En ting jeg la merke til nå.Ser på bakfanger(kvadratisk skilt) og frontfanger(ikke plass til grøftlys) at bilen din er us utgave. Er den bygd over til GTI da eller? Har aldri sett Amerikansk mr2 med gti motor.
Bilen er tidligere tysk, jeg har stusset på det selv, tror helle at fronten har blitt byttet på den en gang!
Så det er US utgaven som ikke har grøvtelys, lurt litt på det der!
 #319541  av hmsilset
 
FastN skrev:
hmsilset skrev:En ting jeg la merke til nå.Ser på bakfanger(kvadratisk skilt) og frontfanger(ikke plass til grøftlys) at bilen din er us utgave. Er den bygd over til GTI da eller? Har aldri sett Amerikansk mr2 med gti motor.
Bilen er tidligere tysk, jeg har stusset på det selv, tror helle at fronten har blitt byttet på den en gang!
Så det er US utgaven som ikke har grøvtelys, lurt litt på det der!
Tror nok bakfanger er byttet ut også jeg.Du kan kutte vekk litt så har du sikkert fortsatt festene til grøftlysa der om d vil ha det en gang.Festet i 2 skruer bare de :P
 #319659  av FastN
 
Har grøftelysene, men synes den ser veldig clean ut uten dem. Eventuelt kjøpe noen mindre så jeg slipper og ta bort noe!
 #319901  av marlboro1310
 
veldig flott og clean eksemplar du har der, likte felgene spesielt godt...da de er helt etter min smak :) For min egen del synes jeg at det som gjør Mr2n så pen forfra er de originale sprederene, kunne aldri erstattet de med noen andre.
 #356317  av mr292
 
Hei, en kompis av meg spotta muligvis en rød (pen i lakk) mr2 med felger uten så mange eiker på rørvik ferjeleie i går. kan det ha vært du som ikke har bytta til sommerhjul enda?
hørte i tråden HER at du jobba på ørlandet flystasjon. så nå ble jeg nyskjerrig (er i nærmeste kommune)
 #361488  av FastN
 
Det var nok meg det, stemmer bra da jeg tror jeg kjørte sørover den dagen. Hadde ikke byttet felger enda, snødde jo på veien ned :roll:

Holder daglig til på Ørland Hovedflystasjon!