Oj, nå skjer det saker og ting her...er det plass??noen som har gjort det der før??
lexusmann skrev:Ta en titt på siste innlegg i denne tråden: viewtopic.php?f=51&t=5664&hilit=sm%C3%A5r%C3%A5e+celica![]()
![]()
Oj, nå skjer det saker og ting her...er det plass??noen som har gjort det der før??
tojo skrev:Den tråden hadde jeg jammen glemt....lexusmann skrev:Ta en titt på siste innlegg i denne tråden: viewtopic.php?f=51&t=5664&hilit=sm%C3%A5r%C3%A5e+celica![]()
![]()
Ja dette er en RA28(skal vistnok være noen cm større motorrom,men V8 skal passe i RA23en også.
NÃ¥ venter vi i spenning, dette blir uten tvil RÃ…TT
Zepticon skrev:MEGET bra stand må jeg si! Min Liftback er ikke i nærheten av den standen som din er i!Burde vel egentlig fått tak i noe skikkelige fjærer/dempere... det er Volvo V70 senkefjærer foran og VW Touran orginalfjærer bak:) Felgene kjøpte jeg av en kar i Kristiansund. Det er 195/45-16 foran og 215/40-16 bak
Hvordan går det med motor prosjektet foresten?? Må inrømme at min kjennes meget tam ut med sine 97 gasserhester. Så tenker enten V8 eller 1G-FE. Spørs når staten knør seg til å få svenske godkjenningsregler.
Noen kjappe spm:
- Hvilken senk er det du har på nå? fremdeles "makita"? eller orginalt?
- Hvor kjøpte du felgene?
- Hvilke dekkprofil kjører du på?