TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Egen underkategori for Corolla

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #362500  av inzane2012
 
ser at corolla(av alle årsmodeller) er en ganske etterspurt bil her inne, så hadde det ikke vert på høy tid at corolla fikk en egen underkategori på lik linje, med mr2, celica og supra??
 #362507  av inzane2012
 
EXS skrev:jeg støtter den ivertfall :)
tenkte meg det, var mens jeg satt å bladde gjennom proskjet tråden din at jeg kom på tanken :)
 #362515  av celicat23
 
Under "andre modeller" kategorien som corolla havner så er det nå 18 emner som er mindre enn 1 mnd gammel, og av de er bare 3-4 av de er noe spesielt "aktive" emner. Og av de 3-4 så er det bare ETT emne som omhandler corolla.

Trenger vi virkelig en egen kategori da...? Prosjekter skal uansett under "prosjekter" kategorien, som det er for mr2/supra/osv..
 #362530  av inzane2012
 
celicat23 skrev:Prosjekter skal uansett under "prosjekter" kategorien, som det er for mr2/supra/osv..
det har jeg ikke sagt noe på, jeg sa bare at jeg kom på at corolla kanskje burde hatt en egen underkategori mens jeg leste i porsjekttråden til ESX, sier ikke at proskjektene skal få eget forum, men teknisk spesifikke som, sånn som det er med mr2, celica og supra
 #362551  av EXS
 
det hander jo litt om anerkjennelse av corollane ...GT`ene, T-sport, GTi, G6 og ikke minst KE modellene

men jeg aner ikke hvor mye resursser det krever av forumet og skape en ekstra underkategori.... men er det snakk om et par tastetrykk så hvorfor ikke
 #409814  av ErlendE9
 
jeg er enig med dere synes det er mye "rot" i ang i Andre Modeller tråden

synes det er lettere med oversikt ang modeller i egen underkategori feks som Corolla, Hiace, Carina osv

som i Bilforumet
 #409820  av Holger
 
jeg er for egen corolla del hvertfall :)