Selges altså for 129.000,-
MR2 MK2 GTI eller Turbo kan være intressangt i inbytte eller som delbetaling.
AutoDB: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar
Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22519800
Finner også bilen på http://www.club-honda.org men trenger medlemsrettigheter for adgang til prosjekt tråden.
100% FEILFRI og PERFEKT Civic EK Hatchback, her får du absolutt hva du betaler for.
Ã…rsavgift nylig betalt. 4767kr i omreg avgift.
Heftelser blir slettet ved salg (lån på bilen)
Bilen har fullt servicehefte og ble EU-ok i januar 2010 med 0 feil. Det har vært påkostet nærmere 50.000 på motoren i vinter, dette inkl mapping. Til sammen har jeg kvitteringer fra verksted for over 140.000 de siste årene, dette er ikke inkl deler som er montert på bilen.
Anbefaler å lese absolutt hele annonsen om det er interesse for bilen.
Dette er en meget spesiell Civic med tanke på kilometerstand, deler som er brukt på bilen, generell stand og historikk. Bilen kan ikke sammenlignes med noen jeg har sett ute på markedet tidligere.
Grunnen til at jeg selger er at jeg ønsker å prøve meg fra scratch på bygging av ny bil samtidig som jeg ikke ønsker å ødelegge denne.
Denne civicen er 110%, alt fungerer perfekt og det er ingenting galt overhodet.
----------
Sitat fra et medlem på club-honda.org om bilen:
Problemet med "rett pris" er at veldig mange verksteder mener listepris er rett pris, og listepris vil aldri bli lik markedspris. Og på biler som denne og flere andre biler som er til salgs her i klubben er at de har egenskaper som ikke slår ut på en takst men som likevel slår ut på markedsprisen. En eg hatch med k20 vil bli slakta på en takst dersom det kommer fram at den har feil motor, så mens takstmannen setter prisen ned går likevel markedsprisen drastisk opp.
Ang NAF-test så er jeg neimen ikke sikker. Dama har en EK hatch som hadde null anmerkninger på en NAF-test, når man ser dem side om side så føler man lett at tmy sin er verdt 100.000 mer. Både skraper, bungler, lakk, interiør, understell, osvosv. De kan faktisk ikke sammenlignes standsmessig, og dette får han altså null creds for på en eventuell tilstandsrapport...
Dessuten er bilen "kjent" både i byen og i miljøet for å være (unnskyld språket) f***e strøken.
----------
Bilen ble bremset til 153hk på hjulene. Det man må huske på er at på grunn av vekt, girutveksling og sugemotor går dette veldig godt.
For å gi litt sammenligningsgrunnlag kjører jeg fra disse (200m dragrace):
Audi A4 1.8T Quattro 215hk (chip, effekt oppgitt av ts-racing)
Audi TT 1.8T Quattro 225hk (chip, effekt oppgitt av ts-racing)
Audi A6 2.7TT Quattro 250hk (original)
BMW 325 E30 170hk (original)
Nissan 200SX 180hk (original)
Min erfaring er at folk generelt ikke tror på at bilen ikke har mer effekt, noe som i for seg kan være ganske morsomt.
For de som ikke er klar over mye av modsene her, så er bilen lett trimmet. Alt i motor er forsterket slik at motor tåler utrolig mye.
Det er altså kun dyre og bra deler på bilen, feks Mugen som er en av de dyreste og beste trim merkene som lager deler til Honda, noe av det, bilen har dokumentasjon på absolutt alt som er gjort, og tatt utrolig godt vare på. Ingen penger er spart på noe som helst, ingen billige eller dårlige løsninger på ting som er gjort.
Så en trenger ikke være redd for at det skal være noe dårlig på bilen, eller andre ting som har enkle løsninger, fordi det finns ikke noe slikt på bilen.
Prisen er høyere en normalt, men her får do absolutt det du betaler for, en helt feilfri bil, med masse råtøffe mods, en sprek og veldig tight motor som reagerer med en gang du gir gass, og er sinnsykt turtallsvillig. Dette kan ikke sammenlignes med en normal Civic VTI.
Kan også nevne at bilen har en helt sinnsykt rå lyd ved pådrag, da snakker jeg ikke normal "vtec" lyd men pga den meget bra og dyre eksosen er lyden perfekt, bråker ingenting på normal kjøring og er ellers veldig stille vist en ikke gir skikkelig gass.
Den har nå gått ca 6000km etter total motoroverhaling. Nettopp vært i Dynapack og blitt tunet skikkelig med et flott resultat til å være en mildt trimmet sugemotor (motor uten turbo el).
Nettopp EU-Godkjent
Skadefri Historikk
Fullt servicehefte
Proffbygd motor og mapping
Motor
- Motor totaloverhalt 10. Januar 2010, av http://www.varghaugen.no/ lokal motorspesialist. (MED KVITTERING)
- Borede og maskinhonede sylindre 10. Januar 2010
- Mappet hos SHS Performance i Tromsø, 11 Mars 2010 (Dokumentasjon medfølger)
- 153 HK på hjulene (182.4 HK / 181 NM i motoren)
- Mugen Luftfilter Boks (Airbox)
- Mugen Jasma 4-1 Grenrør
- Mugen Twinloop Eksos
- Mugen Kammer
- Spoon Titanium Ventilfjærer
- NGK Pluggledninger
- EK9 Civic Type R Svinghjul
- EK9 Civic Type R Clutch
- Portet og Planet Topp
- Eagle Smidde RÃ¥der
- Wiseco Smidde Høykompstempler (+0,5mm)
- Wiseco Topp-pakning
Understell & Bremser
- Function 7 LCA's
- ASR Subframe
- Tein Type HR Coilovers
- Mugen TÃ¥rnstag
- EK9 Civic Type R Stabstag under bilen fremme og bak
- Stålomspunnende Bremseslanger
- Aftermarked Bremseskiver (ukjent merke)
Utvendig
- EK9 Civic Type R Frontleppe
- EK9 Civic Type R Bakleppe
- EK9 Civic Type R Baklykter
- EK9 Civic Type R Grill
- OEM Vindavisere
- Mugen Spoiler
- DIY Blackhouse Frontlykter
- Felger av Ukjent Modell og Merke
- Profftonede Ruter
- DITEC Lakkbehandling
- Kosei 16" felger lakket i mørk bronsje (ikke bilder)
Innvendig
- Stoler og Dørpaneler trekt opp i svart og rødt, delskinn
- DIY Dørsider fremme
- Spiller /m skjerm satt midt i dash
- Varmeapparat flyttet ned i midtkonsoll
- EK9 Civic Type R Ratt
- Hvite Instrumentpaneler
- Ractive Bøttestoler (ikke bilder, førerstol litt slitt)
Elektronisk
- Apexi Oljetempmåler
- Apexi Rev/Speedmeter
- P30 Hondata S300 (Datasprut / Datastyring)
- Fullt Defa Alarmsystem med fjernstart
- Ryggekamera i bakfanger
Stereo
- Alpine W200Ri DVD/CD
- Focal Polyglas 2stk i hver dør fremme
- Focal 6x9 Polyglas i hattehyllen
- Focal diskanter
- Focal 12" Sub
- Audioson LRX 5.600 Forsterker
- Stinger Batteri med killswitchknapp
- Stereo anlegget er bygd av Lyd På Hjul i Bodø, proff innen bilstereo og slikt, og spiller helt sinnsykt bra.
For mer detaljert info er det bare å ringe.
Nettopp hatt skikkelig sommervask, bilen er nettopp vokset, nettopp tatt motorvask, skikkelig interiør vask, og underspyling.
Helt klar for sommeren!
Ta kontakt på tlf: 41551117
Eller MSN/Mail: Tommy@EGHatchback.com
Ser helst at en ringer
MR2 MK2 GTI eller Turbo kan være intressangt i inbytte eller som delbetaling.
AutoDB: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar
Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22519800
Finner også bilen på http://www.club-honda.org men trenger medlemsrettigheter for adgang til prosjekt tråden.
100% FEILFRI og PERFEKT Civic EK Hatchback, her får du absolutt hva du betaler for.
Ã…rsavgift nylig betalt. 4767kr i omreg avgift.
Heftelser blir slettet ved salg (lån på bilen)
Bilen har fullt servicehefte og ble EU-ok i januar 2010 med 0 feil. Det har vært påkostet nærmere 50.000 på motoren i vinter, dette inkl mapping. Til sammen har jeg kvitteringer fra verksted for over 140.000 de siste årene, dette er ikke inkl deler som er montert på bilen.
Anbefaler å lese absolutt hele annonsen om det er interesse for bilen.
Dette er en meget spesiell Civic med tanke på kilometerstand, deler som er brukt på bilen, generell stand og historikk. Bilen kan ikke sammenlignes med noen jeg har sett ute på markedet tidligere.
Grunnen til at jeg selger er at jeg ønsker å prøve meg fra scratch på bygging av ny bil samtidig som jeg ikke ønsker å ødelegge denne.
Denne civicen er 110%, alt fungerer perfekt og det er ingenting galt overhodet.
----------
Sitat fra et medlem på club-honda.org om bilen:
Problemet med "rett pris" er at veldig mange verksteder mener listepris er rett pris, og listepris vil aldri bli lik markedspris. Og på biler som denne og flere andre biler som er til salgs her i klubben er at de har egenskaper som ikke slår ut på en takst men som likevel slår ut på markedsprisen. En eg hatch med k20 vil bli slakta på en takst dersom det kommer fram at den har feil motor, så mens takstmannen setter prisen ned går likevel markedsprisen drastisk opp.
Ang NAF-test så er jeg neimen ikke sikker. Dama har en EK hatch som hadde null anmerkninger på en NAF-test, når man ser dem side om side så føler man lett at tmy sin er verdt 100.000 mer. Både skraper, bungler, lakk, interiør, understell, osvosv. De kan faktisk ikke sammenlignes standsmessig, og dette får han altså null creds for på en eventuell tilstandsrapport...
Dessuten er bilen "kjent" både i byen og i miljøet for å være (unnskyld språket) f***e strøken.
----------
Bilen ble bremset til 153hk på hjulene. Det man må huske på er at på grunn av vekt, girutveksling og sugemotor går dette veldig godt.
For å gi litt sammenligningsgrunnlag kjører jeg fra disse (200m dragrace):
Audi A4 1.8T Quattro 215hk (chip, effekt oppgitt av ts-racing)
Audi TT 1.8T Quattro 225hk (chip, effekt oppgitt av ts-racing)
Audi A6 2.7TT Quattro 250hk (original)
BMW 325 E30 170hk (original)
Nissan 200SX 180hk (original)
Min erfaring er at folk generelt ikke tror på at bilen ikke har mer effekt, noe som i for seg kan være ganske morsomt.
For de som ikke er klar over mye av modsene her, så er bilen lett trimmet. Alt i motor er forsterket slik at motor tåler utrolig mye.
Det er altså kun dyre og bra deler på bilen, feks Mugen som er en av de dyreste og beste trim merkene som lager deler til Honda, noe av det, bilen har dokumentasjon på absolutt alt som er gjort, og tatt utrolig godt vare på. Ingen penger er spart på noe som helst, ingen billige eller dårlige løsninger på ting som er gjort.
Så en trenger ikke være redd for at det skal være noe dårlig på bilen, eller andre ting som har enkle løsninger, fordi det finns ikke noe slikt på bilen.
Prisen er høyere en normalt, men her får do absolutt det du betaler for, en helt feilfri bil, med masse råtøffe mods, en sprek og veldig tight motor som reagerer med en gang du gir gass, og er sinnsykt turtallsvillig. Dette kan ikke sammenlignes med en normal Civic VTI.
Kan også nevne at bilen har en helt sinnsykt rå lyd ved pådrag, da snakker jeg ikke normal "vtec" lyd men pga den meget bra og dyre eksosen er lyden perfekt, bråker ingenting på normal kjøring og er ellers veldig stille vist en ikke gir skikkelig gass.
Den har nå gått ca 6000km etter total motoroverhaling. Nettopp vært i Dynapack og blitt tunet skikkelig med et flott resultat til å være en mildt trimmet sugemotor (motor uten turbo el).
Nettopp EU-Godkjent
Skadefri Historikk
Fullt servicehefte
Proffbygd motor og mapping
Motor
- Motor totaloverhalt 10. Januar 2010, av http://www.varghaugen.no/ lokal motorspesialist. (MED KVITTERING)
- Borede og maskinhonede sylindre 10. Januar 2010
- Mappet hos SHS Performance i Tromsø, 11 Mars 2010 (Dokumentasjon medfølger)
- 153 HK på hjulene (182.4 HK / 181 NM i motoren)
- Mugen Luftfilter Boks (Airbox)
- Mugen Jasma 4-1 Grenrør
- Mugen Twinloop Eksos
- Mugen Kammer
- Spoon Titanium Ventilfjærer
- NGK Pluggledninger
- EK9 Civic Type R Svinghjul
- EK9 Civic Type R Clutch
- Portet og Planet Topp
- Eagle Smidde RÃ¥der
- Wiseco Smidde Høykompstempler (+0,5mm)
- Wiseco Topp-pakning
Understell & Bremser
- Function 7 LCA's
- ASR Subframe
- Tein Type HR Coilovers
- Mugen TÃ¥rnstag
- EK9 Civic Type R Stabstag under bilen fremme og bak
- Stålomspunnende Bremseslanger
- Aftermarked Bremseskiver (ukjent merke)
Utvendig
- EK9 Civic Type R Frontleppe
- EK9 Civic Type R Bakleppe
- EK9 Civic Type R Baklykter
- EK9 Civic Type R Grill
- OEM Vindavisere
- Mugen Spoiler
- DIY Blackhouse Frontlykter
- Felger av Ukjent Modell og Merke
- Profftonede Ruter
- DITEC Lakkbehandling
- Kosei 16" felger lakket i mørk bronsje (ikke bilder)
Innvendig
- Stoler og Dørpaneler trekt opp i svart og rødt, delskinn
- DIY Dørsider fremme
- Spiller /m skjerm satt midt i dash
- Varmeapparat flyttet ned i midtkonsoll
- EK9 Civic Type R Ratt
- Hvite Instrumentpaneler
- Ractive Bøttestoler (ikke bilder, førerstol litt slitt)
Elektronisk
- Apexi Oljetempmåler
- Apexi Rev/Speedmeter
- P30 Hondata S300 (Datasprut / Datastyring)
- Fullt Defa Alarmsystem med fjernstart
- Ryggekamera i bakfanger
Stereo
- Alpine W200Ri DVD/CD
- Focal Polyglas 2stk i hver dør fremme
- Focal 6x9 Polyglas i hattehyllen
- Focal diskanter
- Focal 12" Sub
- Audioson LRX 5.600 Forsterker
- Stinger Batteri med killswitchknapp
- Stereo anlegget er bygd av Lyd På Hjul i Bodø, proff innen bilstereo og slikt, og spiller helt sinnsykt bra.
For mer detaljert info er det bare å ringe.
Nettopp hatt skikkelig sommervask, bilen er nettopp vokset, nettopp tatt motorvask, skikkelig interiør vask, og underspyling.
Helt klar for sommeren!
Ta kontakt på tlf: 41551117
Eller MSN/Mail: Tommy@EGHatchback.com
Ser helst at en ringer

Sist redigert av Tommydesu den 24 jun 2010 12:44, redigert 1 gang totalt.