Ute på dating sider Arild?

Det beste, ALLER ALLER beste med de sidene er hvordan alle har så fantastisk mange interesser. Alle liker å reise, alle trener, alle lever ett spennende liv, alle leser, har masse favoritt mat/vin/programmer/etc etc. Men tar jeg en kjapp gjennomgang av alle jeg kjenner så reiser ikke alle, nesten ingen trener og de fleste klager over at livet er så forbanna kjedelig mye av tiden (for ingen av oss er rike).
Så da er det 2 muligheter: Nr.1 er at jeg & mine venner & bekjente er en unormal gjeng som på ingen måte representerer de single her i landet. Nr.2: DET ER SÅ FORBANNA MANGE SOM JUGER I PROFILEN SIN!
Jeg... tror det er nr.2. Og det gjør at jeg trekker en annen konklusjon: folk er forbanna dumme. For nett dating er GENIALT, hvis alle hadde vært ærlige. Hvor bra hadde det ikke vært å kunne gå inn, finne en person som er akkurat like skrudd & kjedelig som deg selv å så dratt på date? Hadde vært knall. Men i stedet så har alle disse usikre forpulte mongisene spedd på profilen med så mye dritt at det er umulig å vite sannheten. Så da må du ut og finne den, og bomme gang på gang.
Drømme dama mi er kjedelig, litt pc/konsoll spiller eller noen annen læx hobby (ikke noe fjellklatring, sykkling, og annet mas), har ikke mange venner, liker seg hjemme, gjerne ei som alle ser litt på som "grå mus", og som er leken&kåt. Det høres KNALL ut for min del: ei som sitter i sofa'n en lørdagskveld og sløver uten å mase om at det må skje en haug med ting og som elsker seg i senga.
Og hun finnes der ute. Jeg har truffet noen av dem. Problemet er at profilen hennes er full av "trener 5 ganger i uka, liker meg ute i skogen og elsker å reise til eksotiske steder!"
Folk må lære seg å drite i alle andre og heller være seg selv. Jeg får problemer allerede ved "fyll ut 5 interesser". FEM!!!? Galskap.