TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #364533  av inzane2012

celicat23 skrev:Ikke noe å stresse med... Repo man er ikke verdens beste film akkurat.
det tviler jeg ikke på ;) men så er jeg rimelig altetende når det kommer til film, vist hanlinga sux, så ser jeg etter andre ting som er bra, sånn som med f.eks 2012; den har jo ikke akkurat den mest orginale handlinga, og katastrofe filmer har vi sett nok av, men effektane og woody harrison er jo konge i den filmen ;)
 #364534  av FireWalk

Da har jeg akkurat sett Shutter Island. Ikke den type film jeg pleier å se, er litt mer scifi/action/komedie person, men bare en ting og si om Shutter Island: Genial film, rett og slett :D
 #364538  av inzane2012

ArildM skrev:Hehe sant det :wink: Kul fyr!

Steike for en episode av Top Gear :)
Sesong 15 har vært helt rå så langt!

Captain slow i 416 km/t, Cameron Diaz og Ayrton Senna tribute på en episode :shock: <3
FY FAEN!!! INGEN kan herved rakke ned på den bugatti'en, fy faen for en sinnsvak bil!! det svanske egget har INGEN ting å stille opp med lenger og kan herved bare pakke sammen sakene sine...
 #364540  av celicat23

inzane2012 skrev:det tviler jeg ikke på ;) men så er jeg rimelig altetende når det kommer til film, vist hanlinga sux, så ser jeg etter andre ting som er bra, sånn som med f.eks 2012; den har jo ikke akkurat den mest orginale handlinga, og katastrofe filmer har vi sett nok av, men effektane og woody harrison er jo konge i den filmen ;)
Er litt sånn selv. Så NINJA ASSASSIN: hater ninja filmer for det er så jævelig dølt, men mengden blod i ninja assassin gjorde at jeg måtte se den + noen av scenene er utrolig pent filmet/laget, så filmen ble grei nok alt i alt.

WRONG TURN AT TAHOE var siste greie filmen jeg så. Kanskje fordi jeg forventet ingenting av den. KICK ASS var siste BRA filmen jeg så. Digger filmer som kick ass: bare gjennomført "feel good" film. Det finnes alt for få av de.
 #364541  av ArildM

Enda sykere hastigheter når VW selv testet den :shock: Rå bil 8)

Shutter Island og Kick Ass er de to beste jeg har sett i år :)
7 samurai er den gamleste, og kanskje den 3. beste jeg har sett dette året 8)
Det 7. innseglet er heller ikke dum, så har vel sett min bit med gamle rare filmer.

Noen som har sett animefilmer ala Min Nabo Totoro (Studio Ghibli har laget mye bra!) :?:
 #364599  av ArildM

Epic Facebook tråd på gang:
bose spør om hvorfor kvinnfolk er så utspekulerte, jeg svarer:
Nei hva kan jeg si. Vi karer er som en Mr2 Mk1, lettkjørte og med mye kraft. Mens damer er som en moderne golf, lite power, mye dill dall?
 #364602  av MR2i

Er det mange damer i forumet her da? Hehe.. ellers hadde det nok vært reaksjon her nå.. eller blir..
 #364603  av ArildM

Enten har vi skremt skinnet av dem slik at de bare leser i skjul, ellers så får vi vel høre det etter hvert ;)

BTW:
Bilde
 #364615  av FireWalk

celicat23 skrev:Hvordan å se hore-deilig ut.

Hva var det med all sminken rundt øynene da? Lignet mest på et av medlemmene i B-gjengen fra Donald jo....
 #364623  av Drafter

FireWalk skrev:

Hva var det med all sminken rundt øynene da? Lignet mest på et av medlemmene i B-gjengen fra Donald jo....
ho var finere uten all sminka..
 #364624  av celicat23

FireWalk skrev:

For min del så gikk hun fra "søt, kunne bli kjent med henne" til "knulle på dass på utestedet og så dra hjem, ALENE" :lol:
 #364625  av FireWalk

celicat23 skrev:
FireWalk skrev:

For min del så gikk hun fra "søt, kunne bli kjent med henne" til "knulle på dass på utestedet og så dra hjem, ALENE" :lol:
Med andre ord: Tøm og røm! Er forsåvidt helt enig. Når man sminker seg slik så lyser det knull meg lang vei.
Da kan de bare sitte og syte over at alle bare er ute etter en ting. Mens de raskt kunne sørget for at folk ble ute etter noe helt annet om de bare lot være å ha på alle de kiloene med sparkel og sminke.. :D
 #364626  av celicat23

Ååååh, så søtt. En nigerianer (garantert) skal prøve å kjøre en scam på meg med ei linse jeg selger på finn. Har jeg det gøy med å svare han masse dritt og skal prøve så godt jeg kan å kaste bort tiden hans? Ja, det skal jeg gitt :lol:
  • 1
  • 582
  • 583
  • 584
  • 585
  • 586
  • 1172