TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #364744  av bose

jacquelin skrev:
ArildM skrev:Epic Facebook tråd på gang:
bose spør om hvorfor kvinnfolk er så utspekulerte, jeg svarer:
Nei hva kan jeg si. Vi karer er som en Mr2 Mk1, lettkjørte og med mye kraft. Mens damer er som en moderne golf, lite power, mye dill dall?
MR2i skrev:Er det mange damer i forumet her da? Hehe.. ellers hadde det nok vært reaksjon her nå.. eller blir..
Såså, jenter blir vel ikke sinna så lett? :D Kanskje det er fordi jeg hvertfall nekter å kunne sammenliknes med golf. :P Jeg vil heller være Corolla GT. Villig og liker aktiv kjøring. :D
Oi...
hehe
fins det flere av deg...? :lol: jeg vil ha sånn! :mrgreen:
 #364754  av ArildM

:lol: Den som leter skal finne :wink:
Tenkte jeg var flink og fant ut alle ordene på bare 2-3 sekunder, men neida :roll:
 #364755  av Mr_Storbrua

ArildM skrev::lol: Den som leter skal finne :wink:
Tenkte jeg var flink og fant ut alle ordene på bare 2-3 sekunder, men neida :roll:

Du var nok ikke den eneste :)
 #364761  av inzane2012

må si det er en ufattelig lite tilfredstillendes slutt på stargate atlantis serien...nesten som å endelig få pule drømme dama berre for å finne ut at ho ikke kan suge kuk, og bare ligger der som ei dau sild...
får jo ikke vite hva som skjedde i pegasus og kossen det gikk med had Todd og di andre "skrømta" eller noe...
 #364764  av jacquelin

bose skrev:får de jeg har møtt som er ledige er enten ikea eller golf :lol:
Ikea? De er jo billig, lett å demontere og det følger med bruksanvisning. :D Jeg tipper brukerfeil! :P
 #364770  av bose

:lol: Spørs det. Greit å få vite det etter alle disse år med tørke :lol:
Men spøk til revolver, jeg vil sørover igjen før jeg finner meg ei. Å få m eg no ballast her oppe er totalt utaktuelt ;)
 #364813  av jacquelin

bose skrev::lol: Spørs det. Greit å få vite det etter alle disse år med tørke :lol:
Men spøk til revolver, jeg vil sørover igjen før jeg finner meg ei. Å få m eg no ballast her oppe er totalt utaktuelt ;)
Når hun skriker jaaaaa! så har du hvertfall gjort noe rett. :P
ArildM skrev:Drømmedama til Bose:
Bilde
:lol:
Oj! :D Det skakke værra muuliii....
  • 1
  • 585
  • 586
  • 587
  • 588
  • 589
  • 1172