TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #366224  av Giske

Supramk3turbo skrev:
Giske skrev:
ArildM skrev:Akkurat nå føler jeg at det er mer diskusjoner om Yaris enn Supra, Celica og Mr2 sammenlagt :shock:

Vurderer KE30 som bruksbil jeg, tror ingen av dere slår driftsutgiftene på en sånn bil ;) Koster 600 i året med årsavgift og full kasko, og går på 0,7 på småkjøring til og fra jobb 8)
Er det noe galt med det kanskje? siden jeg har et sånt fint rødt merke i grillen, vil jeg si at den kvalifiserer til å være endel av toyota sportscars...hahaha :lol: eller noe sånt :roll:

Nei, tror nok ikke snobbeyarisen min slår den bilen gitt :-p

jeg ser forresten den celicat23, det blir ikke helt det samme ;-)

Det står ikke sport på supran min da, så den er ikke sportsbil?? :D
Helt riktig..det er jo ingenting sporty ved bilen din da?? :roll: Og, nei. Det hjelper ikke at du har satt i bøttestoler altså..
Kom tilbake når du har skaffa deg et "sport" merke...

:lol:
 #366231  av Supramk3turbo

inzane2012 skrev:
Giske skrev: Kom tilbake når du har skaffa deg et "sport" merke...

:lol:
trodde supra var litt sånn forkortelse for super jeg, og super er vel bedre enn sport vel??

Supra er et ord hentet fra latin, som betyr "over, foran eller større enn"

Den er ihvertfall større....enn en Yaris :lol: , gjerne foran også...
 #366237  av FireWalk

to timer igjen på jobb nå, så er det helg! Og denne helgen er det jo Radio ålesund festival og! Masse store artister og greier. Gjett om det skal supes! Får ta meg en tur å tømme polet etter jobb.. ;)
 #366238  av ArildM

Aaaaah, i dag har jeg tenkt mye på pils :lol:
2 timer igjen nå ja 8)
 #366242  av predator

Jeg skal ha forsj på kinoen jeg. Kompis er sånn kinokar, så skal ha en sen forestilling med Predator.
Øl og snacks er handlet inn :mrgreen:
 #366251  av predator

ArildM skrev::shock: Sweeet 8)
Disponerer han en hel kino?
Jepps. Så da har vi fotene på stolene, legger oss til rette, og nyter filmen med øl og tilbehør.
Han er sånn kino direktør, så etter stengetid ( 23:00 i morgenkveld) så spoler vi filmen på rullen igjen, å kjører på :mrgreen:
 #366258  av ArildM

Å steike :shock: Høres ut som du har det greit da ja :mrgreen:

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 517050.ece
Er det noen av våre ivrige Yaris fantaster som har fått seg nye felger?
Bare ikke prøv deg på noe show and shine Marius med 19" blingbling felger, da veit vi hvor du har vært :lol: :mrgreen:
 #366278  av lexusmann

Fikk forelegget i dag...ble 1600...sure penger...men, men kan ikke gjøre noe med det... :roll:
 #366281  av inzane2012

lexusmann skrev:Fikk forelegget i dag...ble 1600...sure penger...men, men kan ikke gjøre noe med det... :roll:
ja det skal ikke vere lett, jeg ble tatt i beltekontroll for første gang i forrige uke, 1500kr rett ut av vinduet...
 #366299  av Supramk3turbo

ErikG skrev:
gjerne foran også...
Er det du som ligger først i køen?

Det er kø med folk som prøver å holde følge...
 #366468  av FireWalk

Var dødsmorro med festival i helgen :D Tok jo heeeelt av på Reset konserten. :D
Var iallefall nok sprit disponibelt: 3 liters vodka flaske! Bare å begynne å glede seg til neste helg igjen nå :mrgreen:
Vedlegg
Bilde1129.jpg
Bilde1129.jpg (408.65 kiB) Vist 560 ganger
  • 1
  • 596
  • 597
  • 598
  • 599
  • 600
  • 1173