TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #367157  av Toyota-rav4-2002

Godt valg av bruksbil, og rett farge :)
Ble veldig fine bilder av mr2-en!
Med speilrefleks ser man hvordan den virkelig er på bilder.
 #367160  av inzane2012

ja den ser ganske strøken ut i lakken på bildene vertfall :)
men syns du burde gått til innkjøp av rev6 sine rear spats, tror di hadde gjort sett ganske bra på siden di er såppas diskrè men gir bilen litt mer bredde bak :)
 #367168  av magnesmurf

inzane2012 skrev:ja den ser ganske strøken ut i lakken på bildene vertfall :)
men syns du burde gått til innkjøp av rev6 sine rear spats, tror di hadde gjort sett ganske bra på siden di er såppas diskrè men gir bilen litt mer bredde bak :)
Tenker du på de små skjørtene som sitter i bunn av fangeren på de siste utgavene?
 #367172  av inzane2012

tenker på disse her http://www.roguemotorsport.com/forms/Pr ... spx?ID=307 :) vil beholde det orginale utseende men gi litt mer aggresiv look bakfra :)

tror og disse her http://www.roguemotorsport.com/forms/Pr ... spx?ID=385 kunne sett bra ut om mann støypte di inn i lufte inntaket sånn at mann ikke såg festet på di, men di blir kanskje litt mye for deg som vil ha den mest mulig orginal ??
 #367199  av magnesmurf

Med de på bakfangeren må man jo også ha sideskjørt for at de ikke skal se helt feil plassert ut.

Jeg får se hva som skjer med tiden, men først må jeg få lakkert frontfanger og få byttet reg.reim.
 #367224  av inzane2012

magnesmurf skrev:Med de på bakfangeren må man jo også ha sideskjørt for at de ikke skal se helt feil plassert ut.

Jeg får se hva som skjer med tiden, men først må jeg få lakkert frontfanger og få byttet reg.reim.
nja, vanskelig å si om du trenger sideskjørt eller ikke, men du er jo såpass nøye med ting (sånn som det skal vere det) så spørs vel om du hadde blitt fornøyd med bare di på... men markus har sånn på kamelonen sin, og di gjør egentlig ikke så mye mer uttav seg enn å gi en "illusjon" om mer bredde på bakfangeren ;)
 #367273  av magnesmurf

Får se ann. Liker jo bilen som den er også :wink:

Ellers ble ny bil bestilt idag. Jeg måtte ta med skinn og full pakke for å få blå bil, så da ble det en fullspekket impreza på meg.
Bilen leveres i november. dte blir troligvis en 2011 modell pga produksjonsdato.
 #367277  av inzane2012

magnesmurf skrev:Får se ann. Liker jo bilen som den er også :wink:

Ellers ble ny bil bestilt idag. Jeg måtte ta med skinn og full pakke for å få blå bil, så da ble det en fullspekket impreza på meg.
Bilen leveres i november. dte blir troligvis en 2011 modell pga produksjonsdato.
ja den bilen din er jo igrunn ett smykke av en mr2 :) lagt ned mye tid og kjærlighet i den :)

jaja, jeg tror du kommer til å bli ganske fornøyd med den selv om det skinnseter på den jeg ;)
 #367279  av Brasse

Bilde

?
:twisted:
 #367315  av magnesmurf

Bortsett fra at STI versjonen er litt bredere og litt mer uegnet som bruksbil, så er det samme bilen ;)

Har bestilt den i samme farge, med samme grill, vinge og list til baklyktene. Har dog ikke skjermbreddere på min.
Noen bilder av samme type bil med samme type styilng:
Vedlegg
impreza sti0.jpg
impreza sti0.jpg (88.4 kiB) Vist 416 ganger
impreza sti2.jpg
impreza sti2.jpg (50.07 kiB) Vist 416 ganger
impreza sti7.jpg
impreza sti7.jpg (24.61 kiB) Vist 416 ganger
impreza sti9.jpg
impreza sti9.jpg (111.95 kiB) Vist 416 ganger
 #367398  av trd2000gt

en kamerat av meg har en slik en som jeg har prøvd, utrolig lettkjørt og stillegående, ideelt som bruksbil, men for lite lyd og for lettkjørt til å være en kosebil :D
hvilken motor har du bestilt den med? :)
 #367419  av magnesmurf

Bestilt bilen med 2 liters boxer diesel. 150hk og 350Nm. Bilen går egentlig sinnsykt bra for å være en diesel bil. 0-100 på ca 8,6 i følge broskjyre. Og det er tall jeg ikke har problem med å tro på.
At bilen i tilegg bruker halvlitern på mila gjør jo at man faktisk ikke blir ruinert av å fylle drivstoff.
Bilen er såpass sportslilg at det blir litt kosebil også, spesielt den dagen det har snødd 20 cm :wink:
Sprek motor og 4x4 er jo drømmeoppsettet en vinterdag 8)
 #367512  av PerX

jepp dem går godt! pluss at den ser litt aggresiv i fronten, med det svære lutinntaket på panseret;)
 #367608  av stianøverland

ser for meg du kjører sånn her, neste sommer med skikkelig diselklakking :D

• 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 103