TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Speedline VS compomotive

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #366066  av lasse
 
Må være flush med skjermen ja :D og breit innover, må jo se litt gromt ut bakfra også :wink:
16" har jeg ikke ofret en tanke engang, kjører med 15" banehjul nå, og selv med gateslicks mister jeg mye av styreresponsen kontra 18 tommerne med gatedekk jeg har, så det blir 17" med 40 profil
 #367588  av stianøverland
 
ville gått for oz ultraleggera, som er noe av de sterkeste "gatefelgene" man kan få tak i.


evnt. compomotive cxn, men de er dyre igjen da. men knalltøffe og solide!
 #367610  av john_e
 
lasse skrev:Må være flush med skjermen ja :D og breit innover, må jo se litt gromt ut bakfra også :wink:
16" har jeg ikke ofret en tanke engang, kjører med 15" banehjul nå, og selv med gateslicks mister jeg mye av styreresponsen kontra 18 tommerne med gatedekk jeg har, så det blir 17" med 40 profil
Kjører 17" med 40 profil selv, virker bra på responsen, lavere profil blir vel bare dårlig.
Du kan jo prøve litt for brede felger, så du får en litt skrå sidewall for bedre respons... Var jo det som var mye av poenget med dekkstrekk før i tiden ;)
 #367618  av lasse
 
Comp cxn er sykt feite ja, men å legge over 20 lapper på bordet for ett sett med hjul jeg mer eller mindre bare skal bruke på bane blir litt i drøyeste laget...
Ultraleggera utgår, vil helst ha 17x9" bak...
Blir nok litt dekkstrekk ja, men vi får se hvordan det går, venter fortsatt på tilbakemelding om jeg får 8+9x17"
Skulle gjerne hatt 18" med 35 profil også jeg (som jeg kjører med på gatehjula) men problemet er dekkdimensjonene jeg må ha, lite utvalg i gateslicks i 35 profil...
 #367772  av lasse
 
Blir nok speedline om de kan ordnes i den dimmen jeg vil ha, ellers blir det compomotive, normale felger er jeg ikke intressert i, har jo egne gatefelger, det jeg skal ha nå må være sterkt og tåle mye juling...