TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Verksted hÃ¥ndbøker

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

 #326  av Hobbes
 
Noen som vet om hvor en kan få tak i verksted håndbøker til MKII ? Gjerne på nettet.

 #329  av CelicaTurbo
 
søk på "toyota epc download" på google så finner du nok noe, eller, prøv denne linken og last ned de filene som er der. Men vet ikke hvor nye de er da men så lenge de dekker din modell så duger det gjerne?

 #339  av mk1 black limited
 
Vil uansett anbefale deg å anskaffe verkstedhåndbøkene fra Toyota - litt vanskelig å dra med seg PC'en ut i garasjen, under bilen...(jada, det er mulig, men ikke særlig hensiktsmessig!!! :-D). De koster ikke all verden, og jeg har ihvertfall hatt stor nytte av dem.

 #345  av CelicaTurbo
 
EPC fungerer dårlig som manual så det er nok aller best å kjøpe bøkene hos Toyota ja..  :)

 #347  av PÃ¥l
 
Så Toyota forhandlerne selger disse uten å mukke? Har lest at de holder ganske hardt på de bøkene. Hva koster et eksemplar i så fall?

 #348  av Hobbes
 
Jeg har funnet noe på internett, men hadde håpet på og få tak i bøkene, da jeg tenker å behonde bilen en god stund. Ettervert som en nr 2 bil.

Har spurt hos min Toyota forhandler, de sier at den har gått ut. Men jeg har funnet noen på nettet ( et år siden, men jeg hadde ikke penger da.) Jay-marks. Jeg hadde håpet på og slippe frakt og slikt fra statene og kunne betale dem kontant, ikke over nettet.

 #355  av mk1 black limited
 
Pål on Feb. 24 2002 @ 10:25 skrev:Så Toyota forhandlerne selger disse uten å mukke? Har lest at de holder ganske hardt på de bøkene. Hva koster et eksemplar i så fall?
Hvis du kommer med et delenummer, så er det sjelden noe problem. Har ikke delenummeret for verkstedhåndbøkene til mk2 i hodet, men noen hundrelapper blir det nok (500,- for chassishåndbok til min '95 Celica)...

 #360  av MR2turbo
 
Dele nummeret på BGB (Big Green Books) for 1991 mod MR2 er(USA-mod):
Vol 1 Engine:
00400-RM252-U1
Vol 2 Cassis/body:
00400-RM252-U2

Jeg har prøvd å bestille disse gjennom toyota, men de får bare beskjed om at de er utgått, så de klarer ikke å få tak i de.. Kommer Nok til å prøve å bestille de via nett før eller seinere... :)

 #368  av PÃ¥l
 
Jørn og Markus: Takk for info. Tenker jeg skaffer meg disse bøkene når jeg får meg MR2.