TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #368711  av celicat23

Blir yaris'en bytta ut så blir det ikke med annen yaris. Merker det svir litt å bare ha sure yaris'en når man f.eks skal ta bilder av 3 søte jenter :? Skulle gjerne hatt TT'n igjen da, eller gitt faen i og være så snusfornuftig å handla en mercedes 300 SL.

FÃ¥r se hva det blir neste sommer...
 #368731  av predator

Digger TT . Dumt med alle feilene som følger de... Men vurderer seriøst en jeg også--
 #368732  av Noxan8

predator skrev:Digger TT . Dumt med alle feilene som følger de... Men vurderer seriøst en jeg også--

*host* sviker *host* hehehe, nei da, alle har sine favoritter, men jeg mener, En gang Toyota, alltid Toyota <33
 #368857  av ArildM

PILS
PILS
PILS
PILS
PILS
PILS
PILS
PILS
PILS
PILS
PILS
8)
 #368860  av ure

Alene hjemme i helgen ..... så her og er det PILS PILS PILS+++++
 #368864  av celicat23

Har 1 helflaske smirnoff + 1 helflaske vikingfjord i kjøleskapet. Så ligger det en helt nediset helflaske vikingfjord i fryseren, som er sånn rundt halvfull. Tror jeg skal klare meg i helga :)
 #368898  av FireWalk

celicat23 skrev:Har 1 helflaske smirnoff + 1 helflaske vikingfjord i kjøleskapet. Så ligger det en helt nediset helflaske vikingfjord i fryseren, som er sånn rundt halvfull. Tror jeg skal klare meg i helga :)
Dette trengte jeg ikke lese nå her jeg ligger med feber og en pakke penecellin forran meg... DAMN YOU!!!!! :mrgreen:
 #368914  av Ottoen

bose skrev:AW11 med superchager i helga :D :D :D :D
Og eg er ikkje misunnelig... :roll:
  • 1
  • 606
  • 607
  • 608
  • 609
  • 610
  • 1173