TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #368719  av ArildM

Magisk den lamboen der!
Eneste bilen jeg har sett som kler en slik farge!
 #368729  av predator

Er skikkelig fan av de bildene der kun bilen vises, og resten er mørkt/svart. Dritrått.
 #368730  av Noxan8

savner funksjonen "liker" på bildene :P du har talent med kameraet, det er sikkert
 #368737  av inzane2012

ey, tøsa sitter jo å sparker på dørkarmen, sånt kan vi ikke ha noe av! her er det bare en ting å gjøre, bende hu over og klase løs så hu skjønner tegninga ;)
 #368744  av celicat23

Det hadde vel vært litt upassende å gjort det, siden det var jeg som var borte og plasserte benet hennes der før vi tok bilde. Men jeg hadde vel en upassende tanke eller to når vi tok noen undertøysbilder, det må jeg innrømme :D

...og, nei, dere får ikke se de bildene. Ædda-bædda! :lol:
 #368755  av predator

celicat23 skrev:Det hadde vel vært litt upassende å gjort det, siden det var jeg som var borte og plasserte benet hennes der før vi tok bilde. Men jeg hadde vel en upassende tanke eller to når vi tok noen undertøysbilder, det må jeg innrømme :D

...og, nei, dere får ikke se de bildene. Ædda-bædda! :lol:
Send dem på pm da :mrgreen: :lol:
 #368757  av celicat23

Veien til lykkelige "kunder" er nok ikke å spre rundt bilder man har sagt ikke blir gitt ut :wink: Forhåpentligvis så får vi tatt bilder senere en gang (vi har allerede lagt planer for det) så da får vi se hva som kommer ut av det.
 #368788  av ArildM

Og så kommer bildet som gjør at jeg blir forelsket i denne bilen på nytt igjen :shock: 8)
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 103