Da er ledningsnettet nesten klart
Her er litt bilder fra prosessen...

Her er litt bilder fra prosessen...
predator skrev:Ble akkurat ferdig, så nå håper jeg bare at det passer sånn nogenlunde oppi motoren![]()
Ser ut som du har en liten jobb forran deg der ja
Audun F skrev:Takk for innspill Magne! Jeg har feilsøkt litt og kommet frem til at jeg - må ha ut motorn for å finne ut noe i det hele tatt
Er det noen her som har erfaring fra å starte en motor på utsiden av bilen? Jeg tenker da på hvordan man gjør det med ledningsnett etc?
Har søkt litt på google, men finner ikke noe særlig relevant info...
![]()
![]()
stianøverland skrev:kan høres ut som dårlig jording i tenningssystemet en plass..Siden ledningsnettet ikke passa 100% så plasserte vi tenningsmodulen litt "Redodor Felgen" løsning, og det kan hende at det ikke er godt nok. I tillegg så monterte vi en sensor (grunnet ledningskrøll) som i utgangspunktet satt i nærheten av coilen - i bagasjerommet... Kanskje dette ikke var helt lurt heller?
er ikke sikker på hvor mye strøm dusene skal ha, men de trenger ikke allverden for å åpne å lukke. er tross alt ikke lenge de er åpne av gangen