Har en bil liggende til salgs, da jeg får en mail fra en som virker som ikke egentlig kan norsk. Virker veldig suspekt, men klarer ikke helt å la være å svare.
Her er copy paste fra samtalen vår (mine svar med blå skrift):
Hei, jeg elsker å kjøpe denne bilen, kan du fortelle meg mer om bilen og la meg vite den siste prisen av det, jeg likeledes vil gjerne vite den nåværende forholdene i bilen. Takk, Beste hilsen, Fred.
Hei. Bilen er jo en '69 chevelle, med en 455 BB fra buick. Det er endel rust på bilen, men teknisk er den forholdsvis god stand. Per dags dato er det en liten lekasje i radiator, så den klarer ikke lengre turer. Den lekker også litt olje fra servo og bakre simring på girkasse.
Hei,
Tusen takk for at jeg vet om det, vel jeg kan fikse alt selv det du er klar til å gi meg en bedre pris for det.
La meg vite hva du mener før jeg kan fortelle meg klienten om det.
Håper å høre fra deg igjen.
Fred.
Bilen står til 49000 eller bud, men kan selge for 40. Bilen må hentes på henger. Alt av bremser er nytt, eller overhalt. eksosen er hel ny fra headers og bakover.
Tusen takk for informasjonen en gang, min klient liker det, og han ønsker å foreta en betaling for det, men han vil er å kjenne modusen for betaling, vil jeg gjerne at du skal skrive meg tilbake med modus for betalingen.
Takk,
Fred.
Hvordan har du tenkt å hente bilen? Betaling kan gjerne skje ved kontant betaling.
Hva om bankoverføring? shipping agent vil være der så snart betalingen er bekreftet.
Kun cash in hand
har ikke fått noe mer svar fra han.. Men mulig han har skjønt det nå..
Noen av dere som har opplevd lignende?
x'00 Honda Hornet 600
x'93 Carina E
x'90 Patrol 35"
Det fins bare to type biler. De med turbo, og de som skal få turbo