TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • E10, plass til 8x15" ET 18 ?

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #369041  av Lars Erik Johannesse
 
Heihå,

vurderer nye felger på bilen til kjerringa, lurer på om noen vet om det er plass til 8x15" ET18 på en corolla E10 1,3xli ?

Skodd med 195/45 dekk.

Om noen har bilder av lik dim eller lignende gi gjerne en lyd
 #369263  av |plumbo
 
Nå måtte jeg tenke litt nå ;)
selv har jeg 7" 15" med 25 innpress dette stikker 1 cm utta for hjulbuene foran og holder seg inna for hjul buene bak ( da med valsa kant ) det er samme dimen du har men med en tomme mindre felger og mine bygger mere inn mot bilen så de vil stikke lit utta for hjubuene foran vil jeg tro ( altså felgen ) det sammen gjelder bak. ( min er da ikke senket i det hele tatt med denne dimen . da dette er på bruks corollan min . )
 #369627  av Lars Erik Johannesse
 
Har kommet over ett sett med

7x17" ET40. Problemet er at de er 4x108. Om jeg skaffer 25mm spacer med 4x100->4x108 vil jo impresset ende på ET15.

Vil felgene komme for langt ut eller noen som har tanker om hvordan det kunne blitt?
 #369973  av stianøverland
 
jeg ville hørt med espen s her på forumet, han har vell hatt det som er å ha av felger på sin :p men det er e11 da hvis jeg ikke tar helt feil
 #369976  av Mr_Storbrua
 
stianøverland skrev:jeg ville hørt med espen s her på forumet, han har vell hatt det som er å ha av felger på sin :p men det er e11 da hvis jeg ikke tar helt feil
Espen S hadde e10
 #370100  av Lars Erik Johannesse
 
da var felger kjøpt og på vei hit.

Gikk ikke min vei denne gangen. Ble kjerringa sitt største ønske denne gangen..... jaja, pics vil komme så snart de er ihus