Hei Toyota folket 
Står litt fast mellom å kjøpe en Celica st185 eller supra mk3 Turbo
så håper dere kunne hjelpe meg! Budsjettet er ca 100.000 - 150.000kr
Nå har eg ikke noen form for erfaring med kjøring eller skruing på Supra men har kjørt en Celica st182 i to år som eg syns var veldig god å kjøre, Samt skruinga gikk veldig greit ( Ikke at det var så mye av det) Eneste at den kunne være litt sprekere
Nå har ikke så veldig greie på supra men har inntrykk at dette er vell en typisk cruiser som kanskje veier litt: 1500-1700kg men har bakhjulstrekk og kan bli/er tøffe
+ motor er jo ikke så feil, Rekke 6er med turbo, Selvom de lider av Bhg ++++
Så noen spørsmål om Supra mk3 Turbo:
* Hvordan er kjøregenskapene i svinger osv.
* Deletilgang, BÃ¥de originale og Tuning ( Coilovers, Carbon o.s.v )
* Holdbarhet på drivverket /girkasse? Hvor mye Hk tåler det?
Så noen spørsmål ang Celican st185:
*Antar at disse bilene har ganske greie kjøregenskaper pga 4wd eller tar eg feil?
*Mye veier en celica gt4 st185? ( wikipedia sier 1380kg men tror det er gti versjonen? )
*Holdbarhet på drivverket? Hvor mye Hk tåler det?
*Åssen er det med drivverket /girkasse, Hvor mye HK tåler det?
Uansett hvem av bilene eg velger, Så skal den kun bli brukt på sommernbil .Målet blir vell greit antall med hk og ikke minst et gjennomført bilbygg både utsendemessing og innvendig.
Mvh: Johnnyboy

Står litt fast mellom å kjøpe en Celica st185 eller supra mk3 Turbo
så håper dere kunne hjelpe meg! Budsjettet er ca 100.000 - 150.000kr
Nå har eg ikke noen form for erfaring med kjøring eller skruing på Supra men har kjørt en Celica st182 i to år som eg syns var veldig god å kjøre, Samt skruinga gikk veldig greit ( Ikke at det var så mye av det) Eneste at den kunne være litt sprekere

Nå har ikke så veldig greie på supra men har inntrykk at dette er vell en typisk cruiser som kanskje veier litt: 1500-1700kg men har bakhjulstrekk og kan bli/er tøffe
+ motor er jo ikke så feil, Rekke 6er med turbo, Selvom de lider av Bhg ++++
Så noen spørsmål om Supra mk3 Turbo:
* Hvordan er kjøregenskapene i svinger osv.
* Deletilgang, BÃ¥de originale og Tuning ( Coilovers, Carbon o.s.v )
* Holdbarhet på drivverket /girkasse? Hvor mye Hk tåler det?
Så noen spørsmål ang Celican st185:
*Antar at disse bilene har ganske greie kjøregenskaper pga 4wd eller tar eg feil?
*Mye veier en celica gt4 st185? ( wikipedia sier 1380kg men tror det er gti versjonen? )
*Holdbarhet på drivverket? Hvor mye Hk tåler det?
*Åssen er det med drivverket /girkasse, Hvor mye HK tåler det?
Uansett hvem av bilene eg velger, Så skal den kun bli brukt på sommernbil .Målet blir vell greit antall med hk og ikke minst et gjennomført bilbygg både utsendemessing og innvendig.
Mvh: Johnnyboy