TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Modifisere motor, datasprut, styling, totalrenovering +++

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #370544  av FireWalk

og enda litt mer.

Legg merke til hvordan fargen er forskjellig på alle bildene! Dette er fordi kameraet ikke klarer å gjengi fargenyansen i skinnet. Det ser 100 ganger bedre ut i virkeligheten enn på bildene!!!!!

Fikk også en pakke i posten med noe småtjafs som skal på motoren.. :D Earl's fittings. (AN koblinger). Skal montere opp ny giver for oljetrykkmåler, men samtidig bevare den orginale.

ps. Bildene er veldig små på siden her. KLIKK på dem for å se større versjon.
Vedlegg
Bilde1402._RE.jpg
Bilde1402._RE.jpg (180.24 kiB) Vist 1157 ganger
Bilde1385.jpg
Bilde1385.jpg (458.79 kiB) Vist 1157 ganger
 #370555  av FireWalk

takker :) fjerne skinnet på gir kula? Mener? Er helt vanlig 93+ girkule. Har ikke hatt på noe skinn der. :) eller mente du jeg skulle hatt på en metall kule eller noe istedet? Hadde det på forige mr2en men syntes den ble ekkel å holde i. :) det jeg skiftet nå var skinnet fra kula og ned, altså belgen der. :)
 #370578  av inzane2012

FireWalk skrev:takker :) fjerne skinnet på gir kula? Mener? Er helt vanlig 93+ girkule. Har ikke hatt på noe skinn der. :) eller mente du jeg skulle hatt på en metall kule eller noe istedet? Hadde det på forige mr2en men syntes den ble ekkel å holde i. :) det jeg skiftet nå var skinnet fra kula og ned, altså belgen der. :)
du flekker bare av det skinnet som er på girkula di nå :) den orginale 93 kula... skinnet på min var helt oppspist av håndsvette så jeg flekte det bare av, og da såg den kliss ny ut, men tall og det hele :)
 #370585  av FireWalk

inzane2012 skrev:
FireWalk skrev:takker :) fjerne skinnet på gir kula? Mener? Er helt vanlig 93+ girkule. Har ikke hatt på noe skinn der. :) eller mente du jeg skulle hatt på en metall kule eller noe istedet? Hadde det på forige mr2en men syntes den ble ekkel å holde i. :) det jeg skiftet nå var skinnet fra kula og ned, altså belgen der. :)
du flekker bare av det skinnet som er på girkula di nå :) den orginale 93 kula... skinnet på min var helt oppspist av håndsvette så jeg flekte det bare av, og da såg den kliss ny ut, men tall og det hele :)
Hvordan ser den ut under da? plast? Den kula der er jo helt ny omtrent.. bytta den for 1,5 år siden eller noe. Ser så å si ny ut enda :D Syntes den er fin jeg. men er vel smak og behag. hehe.. liker godt den 93 kula. svindyr var den og! :P

Andrepedersen skrev:Hvor fikk du det skinntrekket til setene ?
Har forresten skumlest igjennom tråden idag, FY flate for et prosjekt!
GLEDER meg rett og slett til å se denne bilen ! :lol:
Hehe.. har ballet voldsomt på seg dette her. Må bare ta deg en tur en dag. Predator og har jo tenkt seg en tur til ålebyen etter hvert så hadde jo vært morro om alle kunne møttes samtidig. Fest-komiteen står parat om noen skulle bli tørste ut på kvelden også. :mrgreen:
 #370587  av FireWalk

Forresten.. er det noen som trenger bedre lys på bilen? Jeg har bestilt det REV6 kitet til hovedlyktene forran. Jeg kjøpte for ikke lenge siden nye HELLA lykter på bilen. De eldgamle hella lyktene som er på bilen orginalt har jo en mildt sagt falmet og elendig reflektor, så den lyste dårlig. Merket godt at lyset fra bilen ikke var helt top notch på mørke høstkvelder f.eks.. ialleflall ikke sammenlignet med andre biler. Byttet til helt nye lykter og lyset ble dobbelt så bra!

Jeg trenger jo ikke disse lenger når jeg får på rev6 lyktene så om noen er interessert i nye lykter til en billig penge så skrik ut. Kommer vel til å lage en salgstråd på dem når rev6 lyktene kommer om ikke noen tinger på dem først :mrgreen:
 #370588  av predator

Usikker på om jeg også skal kjøpe rev6 lykter, men hva hadde du tenkt deg for de da? :)
 #370590  av FireWalk

predator skrev:Usikker på om jeg også skal kjøpe rev6 lykter, men hva hadde du tenkt deg for de da? :)
neis, går billig. Gidder ikke drive å samle på deler jeg ikke har bruk for :) et par hundrelapper + frakt eventuelt? om du skal hit likevel snart kan du jo i så fall ta dem med deg da. :)
 #370591  av Andrepedersen

Høres bra ut ;) Må bare jobbe litt på spreng for å bli ferdig iløpet av ganske kort tid! skal som sagt pusse ned hele bilen, grunne også sende den på lakking. En ting til som må gjøres før jeg drar oppåver er montere mongooseanlegget, og 3"dp. Også skal bilstereoen i bagasjerommet skal bygges om litt, skal bla kjøpe 2 nye subber, trekke om hele i skinn osv.. Så får håpe jeg er mest mulig ferdig til jeg drar oppåver :)
 #370593  av predator

FireWalk skrev:
predator skrev:Usikker på om jeg også skal kjøpe rev6 lykter, men hva hadde du tenkt deg for de da? :)
neis, går billig. Gidder ikke drive å samle på deler jeg ikke har bruk for :) et par hundrelapper + frakt eventuelt? om du skal hit likevel snart kan du jo i så fall ta dem med deg da. :)
Det går jo an vettu :) Tar de jeg ...
Mine lykter er knall gule snart, så på tide å skifte de ut kansje ja :D
 #370610  av inzane2012

aaaah, om girkula er såppas ny er det ikke vits å rive av skinnet :)
under er det vel sånn vinyl greie, om du har den gamle 93 kula kan du prøve det ut på den, jeg ble vertfall veldig overrasket når jeg såg hvor bra det såg ut uten skinnet :)

skal muligens av å skru litt på bilen i morra, så kan se om jeg ikke husker å knipse ett bilde av hvordan kula ser ut uten skinnet :)
 #370689  av FireWalk

inzane2012 skrev:aaaah, om girkula er såppas ny er det ikke vits å rive av skinnet :)
under er det vel sånn vinyl greie, om du har den gamle 93 kula kan du prøve det ut på den, jeg ble vertfall veldig overrasket når jeg såg hvor bra det såg ut uten skinnet :)

skal muligens av å skru litt på bilen i morra, så kan se om jeg ikke husker å knipse ett bilde av hvordan kula ser ut uten skinnet :)
Ja det må du gjøre :D

predator skrev: Det går jo an vettu :) Tar de jeg ...
Mine lykter er knall gule snart, så på tide å skifte de ut kansje ja :D
Hehe, da da er det på tide med utskifting ja :) Var slik mine også.. reflektoren er vel helt gåen :)
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 36