TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #371485  av Drafter

mr2storbrua skrev:
Scotty skrev:
mr2storbrua skrev:Jeg kjøpte faktisk MR2'en av Joshua French... :lol:
?? Sant eller kødd?
Helt sant.. Han solgte den fordi han skulle begynne å jobbe utenlands. Også prøvde jeg å få tak i han en gang senere (angående heftelse som fortsatt stod på bilen (alt ordna seg, var banken som hadde gjort feil)) da var han på trening med militæret. Mange biter som har fallt på plass når jeg har lest det som står i avisene, kan man si...
Du kjøpte bilen av en kjent leiemorder? :D kos
 #371486  av mr2storbrua

Hehe, han er vel nesten verdenskjent også? Men tviler på at de har gjort det... Tror nok heller det er som Espen Lie sier, at de er amatører som lagde skrytevideoer og bilder...
 #371512  av inzane2012

trur jaggu kjerringa fikk ett illebefinnendes idag, når jeg kom hjem fra jobb hadde hu jaggu kjøpt PS3 til meg :)
men så sa ho etterpå at det egentlig var til oss begge :P hehe
så da blir det å legge inn en forhondsbestilling på GT5, selv om jeg tviler på at jeg får det til release dagen :P
 #371513  av celicat23

inzane2012 skrev:så da blir det å legge inn en forhondsbestilling på GT5, selv om jeg tviler på at jeg får det til release dagen :P
Bestill UNCHARTED 2. NÃ…. MED EN GANG.
 #371535  av ArildM

Nå fikk jeg lyst på Playstation jeg også :mrgreen:

Sjekka Komplett i forbindelse med det, og hva ser jeg:

Diablo III
Lagerstatus: Ikke på lager. 1185 stk. 16.jun.2011 (Ubekreftet dato)

:shock: :mrgreen: :mrgreen:
 #371540  av Toyota-rav4-2002

inzane2012 skrev:trur jaggu kjerringa fikk ett illebefinnendes idag, når jeg kom hjem fra jobb hadde hu jaggu kjøpt PS3 til meg :)
men så sa ho etterpå at det egentlig var til oss begge :P hehe
så da blir det å legge inn en forhondsbestilling på GT5, selv om jeg tviler på at jeg får det til release dagen :P
Last ned demoen av Fuel også :)
 #371560  av predator

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:så da blir det å legge inn en forhondsbestilling på GT5, selv om jeg tviler på at jeg får det til release dagen :P
Bestill UNCHARTED 2. NÃ…. MED EN GANG.
Nettopp runda det. Dritbra spill :mrgreen:
 #371588  av acer

Til dere som har MR2 Mk1 de høyttalerene som skal være i dashborde. Noen som vet hvor mange tommer de er på? Siden det mangler i min. I tilleg lurer jeg på hvilke høyttalere dere anbefaler der? :) Det er MB Quart frontsett i bilen utenom om dette har noe å si usikker på modell. Postet det her for jeg ikke gadd å lage ny tråd. :P
 #371626  av inzane2012

æsj... trur virkelig clutchen min takka for seg idag... skulle ta en kjapp forbikjøring av ei gammal sinke på veg hjem fra jobb, kjapp dobbel clutching, nedgiring, ga gass, kjørte forbi, girte opp igjen, ga gass, turtallet steig men det gikk ikkje noe fortere...

jaja, har hatt en mekelig ulyd av girkassa ei lita stund nå, så sikkert lika greit at jeg ikke kan kjøre bilen til det er ordna...
 #371638  av FireWalk

da er den nok gåen ja. Litt rart om det skjer helt plutselig forsåvidt. Slikt pleier å komme gradvis værre og værre. Nå har du iallefall et vinter prosjekt! Ser det er mye snakk om snø på værmeldingen nå. Grøss! Må vel legge om til vinter dekk på omegaen i helgen nå.. :s kjedelige greier. Kjører mr2 hver dag nå. Nyte det siste som er igjen så lenge det varer før jeg må sette den i garasje for vinteren..
 #371644  av inzane2012

FireWalk skrev:da er den nok gåen ja. Litt rart om det skjer helt plutselig forsåvidt. Slikt pleier å komme gradvis værre og værre. Nå har du iallefall et vinter prosjekt! Ser det er mye snakk om snø på værmeldingen nå. Grøss! Må vel legge om til vinter dekk på omegaen i helgen nå.. :s kjedelige greier. Kjører mr2 hver dag nå. Nyte det siste som er igjen så lenge det varer før jeg må sette den i garasje for vinteren..
jeg har igrunn vist det lenge at den clutchen var begynt å bli sliten, så jeg er ikke overrasket igrunn...
vinterproskjekt ja, jeg som ikke har garasje eller noe å plassere bilen i, pluss at jeg må ha bil for å komme meg til og fra jobb :(
jaja, ene kollegaen min på jobb er jo medlem av amcar klubben her i bygda, så han kan booke garasje plass til meg i verkstedet deira, 100 dagen, eller 1000kr for en mnd om jeg ikke huska helt feil... eneste og største problemet er at om en amcar gutta kommer med en amcar må jeg ut, selv om jeg har betalt, så er ikke så trygt å sette bilen der for lenge heller :(
 #371653  av lexusmann

Kunne tenkte meg ps3 selv...men ny tv må komme først... :wink:
  • 1
  • 619
  • 620
  • 621
  • 622
  • 623
  • 1174