TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #372482  av Sven

ArildM skrev:Har allerede kjefta opp gutten til han grein på telefon, nesten så jeg hørte han gjorde på seg selv?
Bare det er glede nok for min del, men 10k i privat oppkjør med en bil som kostet 13k (selv om jeg har brukt ~10 timer på å ordne den i etterkant), så anser jeg meg for å være fornøyd.
Det viktigste er jo forsåvidt at du ikke taper penger.
Du kan jo anmelde etter du har fått penger, hehe :twisted: :twisted:
HÃ¥per det ordner seg kjapt.
 #372490  av Drafter

ErikG skrev:Om 4 dager sitter jeg på flyet til Vegas!!! Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg!! Blir Halloween feiring, Semashow, tur til LA, SanFransisco og New York!!
Er det den turen som var avatert en del ganger i Autofil/Gatebil?
Et firma som drev med det tror jeg, alt var inkludert..
Mhmm :roll:

Arild: Kripos trenger sånne som deg!
 #372500  av celicat23

Prøvde demo'en av nyeste need for speed i går... Så utrolig skuffende. Spillet er lagd av samme folka som lager Burnout, enda så har de klart å ødelegge fysikken og kjørefølelsen HELT. Virka som jeg prøvde å styre en klump pudding nedover ei sklie med tjukk olje. Faens møkk.. Hvordan er det mulig å lage en genial serie som burnout (bortsett fra Paradise city, som sugde høgg) og så komme med den dritten her!!???

Glad play.com hadde split/second til 12 pund..
 #372505  av celicat23

inzane2012 skrev:ikke alltid at demoer er helt nøyaktige da :P
Har aldri spilt en demo av ett bilspill hvor fysikken har blitt endret. Og med tanke på at de kan så mye bedre og har gjort det gang på gang så har de ingen grunn til å gi ut demo med mongo fysikk og så lage noe helt annet for spillet. Ingen som skulker med noe så essensielt i en demo, for de vet at folk vil dømme spillet ut i fra demo'en. Skikkelig skuffende, for gleda meg til ett nytt burnout bare med need for speed navn. Det her var like ræva som NFS prostreet :(
 #372516  av Drafter

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:ikke alltid at demoer er helt nøyaktige da :P
Har aldri spilt en demo av ett bilspill hvor fysikken har blitt endret. Og med tanke på at de kan så mye bedre og har gjort det gang på gang så har de ingen grunn til å gi ut demo med mongo fysikk og så lage noe helt annet for spillet. Ingen som skulker med noe så essensielt i en demo, for de vet at folk vil dømme spillet ut i fra demo'en. Skikkelig skuffende, for gleda meg til ett nytt burnout bare med need for speed navn. Det her var like ræva som NFS prostreet :(
Finnes vel ingen mer sannsynlige bilspill enn GranTurismo, kjøreegenskaper pr enkelt bil osv. (hvis du ser bort fra at du ikke kan vrake bilen, på de eldre i hvert fall)
 #372518  av celicat23

Drafter skrev:Finnes vel ingen mer sannsynlige bilspill enn GranTurismo, kjøreegenskaper pr enkelt bil osv. (hvis du ser bort fra at du ikke kan vrake bilen, på de eldre i hvert fall)
Kjørefølelsen i gran turismo prologue var veldig bra, så på akkurat det punktet kommer nok GT5 til å levere. Men med NFS så forventet jeg bare burnout følelsen, ikke noe mer. Og de leverte ikke på noe punkt :(
 #372519  av lexusmann

Vits:
Olaf stammet fryktelig og var svært sjenert. Men en dag tok han motet til seg og inviterte Kristin på middag. Etter middagen ble han fryktelig livlig og tok mot til seg og sa:- Hvis jeg får se på fi - fi- fi -fi - fi - filla di, så skal du få se på k - k - k - k - k - kluten min, så kan vi gå på loftet og pu - pu - pu - pu - pu - pusse vinduer!:)

Syns den var bra jeg, hehe... :wink:
 #372522  av ErikG

Mhmm
Nei, er ikke i regi Gatebil. Vi gjorde det selv så vi fikk bestemt det meste selv. Blir å møte en del av de som reiser med gatebil, men ikke noe mer. 3 dager til avreise nå bare!!

Også er det bare 2 uker hjemme når jeg kommer hjem før jeg drar på Essen motorshow i Tyskland. Blir ikke kjedelig det heller.....
 #372529  av inzane2012

ErikG skrev:
Mhmm
Nei, er ikke i regi Gatebil. Vi gjorde det selv så vi fikk bestemt det meste selv. Blir å møte en del av de som reiser med gatebil, men ikke noe mer. 3 dager til avreise nå bare!!

Også er det bare 2 uker hjemme når jeg kommer hjem før jeg drar på Essen motorshow i Tyskland. Blir ikke kjedelig det heller.....
du skal vel ikke innom Motorsport messa i Köln og da vel??
  • 1
  • 625
  • 626
  • 627
  • 628
  • 629
  • 1174