TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dim felger mkiv

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #372724  av turbomoen

skal kjøpe nye felger til Supraen'en min i vinter med dim 19x9 framme og 19x10 bak
hvilken inpress skal jeg gå for på med denne dimensjonen?
er det noen som har anbefaling på dekk størrelse? har ikke tenkt til å valse hjulbuen bak,
 #372729  av Stiansen

turbomoen skrev:skal kjøpe nye felger til Supraen'en min i vinter med dim 19x9 framme og 19x10 bak
hvilken inpress skal jeg gå for på med denne dimensjonen?
er det noen som har anbefaling på dekk størrelse? har ikke tenkt til å valse hjulbuen bak,
Usikker på innpress, men dekkdim tror jeg ikke du skal noe over 275 bak, da subber det ikke hvis du har rett innpress.. Du bør vel klemme inn den kanten innafor, evt kappe den. Ville gått for 245 forran, jeg har 255 og synes det er kanskje litt for bredt, sporer litt mer enn hva som er nødvendig ;)
 #372752  av JePe

Jeg kjører med 8,5x19 ET30 foran, og 10x19 ET35 bak.
Her er det akkurat passe klaring, så du slipper å valse.

Dekkdimensjonen er 245/35-19" foran og 275/30-19" bak, og det synes jeg er perfekt. :D

Hvilke felger har du sett på da?
 #372827  av JePe

Ja, fine felger dette! :D
 #372930  av turbomoen

MrControl skrev:Hermegås:(
veit ikkje ken som herma etter ken eg, men har dei felgane i 18" no, å dei har stått på bilen siden 2005 so kall meg for ka du vil.
 #372991  av Ninjamannen78

Scotty skrev:Du tror de felgene hadde kledd bilen din bra, men du har hatt dem på bilen siden 2005? Annen bil det er snakk om da eller?..
turbomoen skrev:skal kjøpe nye felger til Supraen'en min i vinter med dim 19x9 framme og 19x10 bak
turbomoen skrev: veit ikkje ken som herma etter ken eg, men har dei felgane i 18" no, å dei har stått på bilen siden 2005 so kall meg for ka du vil.
 #373006  av MrControl

Var ikke mye å forstå seg på.

Du har hatt felgene på siden 2005 og lurer på hvordan dem ville ha sett ut?

Jeg har works vs xx i 19" på min.
 #373040  av turbomoen

dei som står på bilen min er 18" men eg vil kjøpe meg 19" som er heilt like berre litt større,
kjøpte bilen med dei felgane på, å han som hadde den før meg sette dei på i 2005, dei begynner å bli litt slitte so er også derfor eg vil bytte dei,
å vil da gå opp til 19" med ein gong nor eg først kjøper nye felger.