TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #373124  av Sven

Syns hu dama kunne flytta seg når du skulle ta bilde jeg. Står jo midt i veien.
5-6 meter til siden hadde passa bra, evnt. tatt seg en tur på dass, kan se ut som hu trenger det.
 #373143  av inzane2012

ad92 skrev:Fikk vite idag at en bedrift 10 min unna meg lager carbondeler til Lamborghini :lol:
Litt rått! :D

Semashow tror jeg er alle autofiles drøm! skal dit selv engang!!! råe biler :D
tøft, du får se om du får deg jobb der, så kan du si at du er med på å lage lamborghini's ;)

Sema må jo bare vere dødskult å vere på, må dit en gang jeg og :)
ang den toyota'n der, er den den der amerikanske Tundra'n det?? den er jo rimelig rå right of the box og den, synd at amerikanerane skal få alle di "tøffe" toyotane ;)

bare se denne custom Tundra'n bygd for Ducati :)
http://www.autoblog.com/photos/sema-200 ... r/#1138128
 #373152  av ErikG

Er en Tundra ja. Vi har en kunde på jobb som har Tundra så er noen i Norge. Er ikke noe hyggelig å kjøre inn på løftebukken kan du si. Var fler tundraer på sema i år. Legger ved noen flere bilder..
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #373355  av lexusmann

De har begynt å style ct200h allerede ja, hehe...råe bilder.... :D
 #373366  av ErikG

lexusmann skrev:De har begynt å style ct200h allerede ja, hehe...råe bilder.... :D
Har ikke lagt ut noen bilder av ct200hn som var utstilt. Den var forøvrig helt orginal. Fant ingen som det var gjort noe med.
 #373397  av mr2storbrua

ErikG skrev:
lexusmann skrev:De har begynt å style ct200h allerede ja, hehe...råe bilder.... :D
Har ikke lagt ut noen bilder av ct200hn som var utstilt. Den var forøvrig helt orginal. Fant ingen som det var gjort noe med.
Hvilke bil er det som er mellom tundra og scion da?
 #373408  av celicat23

Hvordan kan det ha seg at ingen som jobber på hoteller rundt om kring vet hvor store de største suitene deres er? Og hvorfor kan det aldri stå på nettsidene? Tror de ikke det er litt relevant informasjon når du skal betale 4000kr for en natt?

Hvis noen her jobber på hotel, legg det i forslagskassa at STØRRELSEN PÅ ROMMENE ER LITT VIKTIG!!! Takk.
 #373485  av ErikG

mr2storbrua skrev:
ErikG skrev:
Hvilke bil er det som er mellom tundra og scion da?
Det er faktisk en RX450h.... Gjort en del med den. Var også noen ls600hl, IS350, GS450h som var stylet i VIP/DUB style der.
 #373521  av lexusmann

Hmm, ligna veeldig på ct200h den der da, hehe.... :wink:
  • 1
  • 629
  • 630
  • 631
  • 632
  • 633
  • 1174