er nye COD så jævlig altså?? trudde trenden med glitcher og sånt endelig skulle snu seg nå som infinity wards endelig er ute av bildet...
Fortune Favors The Brave
Haugrud skrev:Jeg syns Infinity wards gjør det bedre enn TreyArch, men det er da min meningfor å ta favoritt uttrykket til en kompis av meg, ER DU SVIDD?? det virka jo som IW ga fullstendig faen i hele MW2, lobby'n i det spillet var helt rævva, og di kom jo aldri med oppdateringer til spillet for å gjøre det mer "likt"... dissa haglene der kunne du jo faen meg skyte vingene av ei fluge med, og di ga jo fullstendig faen i å fikse alle glitchene som var i det spillet...
celicat23 skrev:Vet ikke om det er så mange glitcher enda.. Men CAMPING er i full gang. Skal slå opp telt å koke meg litt kaffe i en mørk krok senere i kveld.på xbox 360? hakke spilt det på drit lenge, jeg eide i MW2
EXS skrev:btw så kan jeg bekrefte at det foregår mye camping ja:P men lite glitcher endaHar vært nice så langt. Var bare en feil som dukket opp en gang, hvor hele det andre laget forsvant fra radaren og ble borte uansett hvor mye de skjøt og styra. Så bare en bøgg så langt..
og etter min mening så går det MW2 en høy gang
celicat23 skrev:bruker famas med lydemper og ak74u med grip og rapid fire på kjappe moduser og m14 og fn fal til og snipe med da disse også fungerer i nærkamp (suger med "ekte" sniper rifler)EXS skrev:btw så kan jeg bekrefte at det foregår mye camping ja:P men lite glitcher endaHar vært nice så langt. Var bare en feil som dukket opp en gang, hvor hele det andre laget forsvant fra radaren og ble borte uansett hvor mye de skjøt og styra. Så bare en bøgg så langt..
og etter min mening så går det MW2 en høy gang
Hva er favoritt våpenet da? Har ikke låst opp alt og har prøvd enda mindre, men enfield med stort magasin + lyddemper har fungert bra så langt for min del.
ArildM skrev:Har en sånn en på jobb: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605490
ArildM skrev:Har en sånn en på jobb: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605490Både for stor og dyr. Kunne tenke meg noe mindre uten innebygget harddisk osv.