TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #373726  av predator

Toms_3S-GTE skrev:da får man skriftlig godkjenning sant? Sånn at man eventuelt kan smelle den i bordet seinere om de skulle bli vanskelige. Rimlig fersk på å endre ting på bilen som krever at jeg må innom bil tilsynet O:)
Jepp, de lagrer også søknaden din hos dem. Så de har bilen registrert med de endringene du har søkt om til du skal vise den.
 #373736  av stianøverland

Toms_3S-GTE skrev:Er ikke selve kappingen osv jeg er "redd" for det skal gå fint. har sveisere og lignende i familien. Er dersom BT snur på flisa etter at jobben er gjort og at jeg må ha den tilbake i orginal stand jeg tenker på, er sikkert ikke helt lett i å få tak i ett sett med bakskjermer til en bil?
er jo ikke værre enn å kjøpe nye hjulbuer ? har ikke planer om å fjerne mer enn 6-7 cm, da er det bare å neste på en ny bue utpå alt det gamle hvis jeg må vise den, med 2-3 sveisepunkter, sparkle over også røske den av igjen når jeg har vert på kontroll

riktig som predator sier at alt info om bilen ligger i registeret hos bt., men det blir også skrevet inn i vognkort, så blir du stoppet langs veien så står det jo i vognkortet at det er godkjent med breddere :) ikke at jeg har planer om å ogdkjenne det. jeg kjører til jeg blir stoppet med motoren, da blir det banebil
 #373893  av stianøverland

har nå vert i kontakt med en kar som driver med støping av carbon. hørte på pris på dørtrekk, dashbord og midtkonsoll :) det kunne vert tøft :) blir prisen svimlende høy blir det såklart ikkenoe, men får vente å se :)
 #373897  av Toms_3S-GTE

stianøverland skrev:har nå vert i kontakt med en kar som driver med støping av carbon. hørte på pris på dørtrekk, dashbord og midtkonsoll :) det kunne vert tøft :) blir prisen svimlende høy blir det såklart ikkenoe, men får vente å se :)
Dette MÅ du utdype Stian, er det en overkommelig pris på det er det andre her som også er VELDIG interisert i dette :D
 #373905  av predator

Tror ikke det blir billigvare nei. Carbon-materiale er veldig dyrt i innkjøp, og når man attpåtil må støype form osv så vil jeg tro han skal ha litt før det :roll:
Men må si prisen på herligheten når du får den da :)
 #373910  av stianøverland

var i kontakt med han når jeg bygget rallymanta'en. han skulle ha 1500 pr dørtrekk og 6-8000 inkl. form for dashbord, syntes ikke det er en dum pris i det hele tatt.

men får se, både dashen og dørtrekkene er litt mer kompliserte på mr2en en på manta'en
 #373916  av stianøverland

blå er helt uaktuelt :)

blir noe mer i den gata her, skal ta utgangspunkt i marrakesh brown, og legge til litt effekter :) men må sprøyte noen prøver å se hvordan det blir :) men mye skal gjøres før den tid :)

Bilde

Bilde
 #373920  av mr292

Er spennt på hvordan det kommer til å kle bilen(men tviler ikke på at det kan bli fint), personlig så synes jeg den er helrå nå, så jeg ville ikke gjort noe med den :P
skjelden farge på mr2 skal være sikkert og visst.
 #373964  av stianøverland

ja, den skal slipes ned å legges et nytt lag klarlakk, pga flakes. så skal den slipes ned igjen å rubbes opp. så den blir 100% slett som et speil :)
 #373992  av inzane2012

usikker på den fargen der, men aldri godt å si på bilder på en pc-skjerm og en bil som kler en farge kan se jævlig ut på en annen...

men er ikke i tvil på at du vet hva du gjør stian :)
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23