TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #374583  av inzane2012

jacquelin skrev:
inzane2012 skrev:vil be om alle jenter som måtte befinne seg på dette forumet og lese det som står her :)

http://www.koweb.no/?id=2

SÅNN skal det nemmelig gjøres :)
Haha! Ja, sir. Hva ønsker herren at Deres undersått skal gjøre nu? Skal jeg stå på kne eller alle fire?

Mannen bør da hvertfall ( i tillegg til å tjene nok til Supraer.. :P ) være sjef seksuelt også! Skal det være, så skal det være. :wink:
helt enig :) og kvinnfolk ser ofte best ut på alle 4 med litt svai i ryggen ;)
 #374585  av jacquelin

:lol: Jeg kan godt stå på alle fire jeg. Men da må jeg visst ha hus i gjengjeld. Hehe... Ber ikke om så mye da. Skal ikke være vanskelig jeg! :D
 #374594  av jacquelin

Forresten og apropos sjef og slikt. Hvem skal være sjef i sengen? inzane2012 er mann og sjef? Hehe. Hva med resten av dere?
 #374598  av inzane2012

jacquelin skrev::lol: Jeg kan godt stå på alle fire jeg. Men da må jeg visst ha hus i gjengjeld. Hehe... Ber ikke om så mye da. Skal ikke være vanskelig jeg! :D
nei, du ber vel ikke om mer enn det stortsett alle andre kvinnfolk ber om så ;) hehe

og ja, skulle godt ha vist deg hvor sjef jeg kan vere ;) hahaha
 #374601  av jacquelin

Neeeeeida, det var du som sa at kvinner bør ville ha hus og mann i jobb. Jeg trives godt i en liten og billig leilighet. :D

Hehe, bring it on. :mrgreen:
 #374603  av jacquelin

:lol: Haha! Nesj... Skal litt til for å skremme meg på det punktet da. Er jo et så utrolig morsomt tema! :D

Forøvrig så svarte du ikke på spm mitt. :wink:
 #374606  av jacquelin

Hehe, ser den. Variasjon er alltid fint! :) ( Men jeg merker jeg skulle spurt om hvorfor også i grunn. :P )
 #374612  av Noxan8

Toms_3S-GTE skrev:Fordi det er digg at dama lar deg ta hu slik DU vil ta hu, og fordi noen ganger er det rett og slett digg å bare bli tatt ;) :lol:

AMEN +1
 #374619  av jacquelin

Nå falt jeg helt ut her. -Arild- :lol: Hahahaha! Så trist og så fascinerende. Og syyyykt morsomt!! :lol:
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 77