TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #374971  av ArildM

Hehe, vi snakker jo tross alt 4chan her da :lol: :mrgreen:
Blir ikke no bedre enn dette :lol:
 #375297  av ke25-toyoglide

Ahhh, det er godt det er helg, så en kan blåse litt liv i denne tråden igjen.
Det er godt ikkje alle har like kjedelig kjærlighets/sexliv som meg. hadde ikkje vert særlig underholdende. :lol:
ingen som har dratt him ei "dame" ikveld som viste seg å ha nøtter++, eller noe sånn :?:
 #375298  av Toms_3S-GTE

ke25-toyoglide skrev:Ahhh, det er godt det er helg, så en kan blåse litt liv i denne tråden igjen.
Det er godt ikkje alle har like kjedelig kjærlighets/sexliv som meg. hadde ikkje vert særlig underholdende. :lol:
ingen som har dratt him ei "dame" ikveld som viste seg å ha nøtter++, eller noe sånn :?:
Jeg vet at en tidligere kollega av meg presterte det etter ett julebord, men han fant det ikke ut før dagen derpå :lol: :shock:
 #375302  av 2r-e-rik

ke25-toyoglide skrev:Ahhh, det er godt det er helg, så en kan blåse litt liv i denne tråden igjen.
hvilken type nøtter? haha

btw hjalp x sviger mor i dag... kom til å huske hvor mye rart jeg har gjordt med dattra hennes...
det drøyest tror jeg var når jeg pulte hun på sykehuset å ble busta når det kom inn pårørende til den andre på dobbelt rommet..

eller forresten.. det drøyeste var vel når a sugde meg i senga til bror min men bror min og kompisene hans spilte x-box...
forresten... hu likte jævlig godt å bli pult i ræva ute i skogen mens hun fortsatt kunne se huset til foreldra sine...
 #375316  av predator

:lol: :lol: Dåkker e nån syke folk :lol: :lol:
 #375331  av ke25-toyoglide

2r-e-rik skrev:
Toms_3S-GTE skrev:
hvilken type nøtter? haha
Den typen "nøtter" du ikke vil at "dama" skal ha :lol:
åja... er værre om kjerringa har nøtte allergi da...
Nei takka meg til ei dame med nøtteallergi,,,, enn ei " såkallt dame" med nøtter.
Det er godt med helg ja. Og helga er ennå ung.
 #375370  av 2r-e-rik

jeg sliter litt med div tidligere dame bekjentskaper som fortsatt ringer..
jeg har en rimelig nydelig x som gjerne vil bestille mer...
Men etter det jeg vet så er hu rimelig løs. så hvor mange av dere her inne som er fra oslo har feid hu?
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 77