chris skrev:Uten ordentlig skademodellering blir GT5 bare repetisjon fra forrige spillene syns jeg..Trimming, kunne man gjøre tidligere, mange biler, tidligere, lisenser, tidligere.. Blir litt som FIFA serien (oi oi nå får jeg vell høre det), men jeg syns når de bruker så lang tid på ett spill burde det være noe nytt, grafikken og kjøreegenskapene er jo sweet.mr2storbrua skrev: Foreløpig er det kun visuell skade. Mekanisk skade vil komme i en patch i løpet av desember...Visuell og visuell fru blom.. etter et blodhardt løp med stor fart inn i vegger og andre biler etc, så kommer man i mål med noen riper og kanskje man er så heldig at bakfangeren er bittelitt løs
Sånn som skademodelleringen er nå kunne de like gjerne latt være, og spart de ressursene de har brukt på det.. om de har brukt noen. Håper det endrer seg i den patchen som loves.. (som jeg tipper kommer om 2-3 år.. hvis den kommer.. hvis folk husker litt tilbake, skulle vi få denne skadepatchen på Prologue'n også)
BTW noen som har logitech g27 her? Verd pengene? Prøvde den logitech gt eller hva den heter til 1050kr syns den var bra.sammenligning?
Toyota Avensis 2005-bruksbil
Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.
Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.