inzane2012 skrev:kan anbefale alle å se The Other Guys, glatt årets beste komedieOooh, vi har ikke samme type humormed Will Farrel, Mark Wahlberg og Eva Mendez, samt en par småroller til Samuel L. Jackson og The Rock

inzane2012 skrev:kan anbefale alle å se The Other Guys, glatt årets beste komedieOooh, vi har ikke samme type humormed Will Farrel, Mark Wahlberg og Eva Mendez, samt en par småroller til Samuel L. Jackson og The Rock
celicat23 skrev:nja, vi digger jo begge Star Wars dainzane2012 skrev:kan anbefale alle å se The Other Guys, glatt årets beste komedieOooh, vi har ikke samme type humormed Will Farrel, Mark Wahlberg og Eva Mendez, samt en par småroller til Samuel L. Jackson og The Rock
Klarte bare å se halve filmen, så skrudde jeg den av.
ArildM skrev:Har aldri prøvd stoffet men hey, extacy er jo mindre skadelig enn alkohol så hvorfor ikke^^njaa.. det er jo kjemisk fremstilt så naturpreparatene må jo være mindre skadelig...
inzane2012 skrev:men jeg digger sånne lette action komedier der det kommer kjappe replikker på rekke og rad, og det ikke er lagt så mye i en tung historieSiste komediene jeg likte var GET HIM TO THE GREEK (selv om jeg syns Russel Brand er en slitsom kukk) og HOT TUB TIME MACHINE. I vert fall som jeg kan huske.. Er ingen kjempe fan av Will Ferrel, men TALLADEGA NIGHTS, OLD SCHOOL og LAND OF THE LOST var bra. Vil si OLD SCHOOL er den svakeste av de 3, men litt usikker da jeg ikke var helt edru når jeg så TALLADEGA NIGHTS (så mulig den ble mer gøy enn den var
ad92 skrev:
den filmen har stått i hyllen i mangfoldige år uten at jeg har sett dentittelen appelerer liksom ikke til meg, trodde de va en dritt film. Må nesten sette meg ned en kveld da å se om det er noe underholdende film
2r-e-rik skrev:"ingenting" fra naturen er skadelig.. nesten.. skjønner ikke helt hvorfor cannabis er ulovlig men ikke siagretter og slikt..ArildM skrev:Har aldri prøvd stoffet men hey, extacy er jo mindre skadelig enn alkohol så hvorfor ikke^^njaa.. det er jo kjemisk fremstilt så naturpreparatene må jo være mindre skadelig...
det må jo være en grunn til at enkelte planter gir en rusende effekt.
Drafter skrev:er vell miljøet cannabis fører med seg som gjør at det er ulovlig og har et veldig dårlig rykte. Det er ikke sunt i lengden da, har et par kompisser som er helt "kake" etter 2 år med fast røyking og kjenner en helg gjeng på 17-18-19 åringer som jeg va la med før som begynte med hasj å endte opp med å rane busser og butikker.. og jeg tror det er en tydelig sammenheng mellom at de begynte med hasj på gøy å endte opp med et ødelagt liv når d skal i 3 års fengsel å har gjeld i hundre tusen klassen når d er 172r-e-rik skrev:"ingenting" fra naturen er skadelig.. nesten.. skjønner ikke helt hvorfor cannabis er ulovlig men ikke siagretter og slikt..ArildM skrev:Har aldri prøvd stoffet men hey, extacy er jo mindre skadelig enn alkohol så hvorfor ikke^^njaa.. det er jo kjemisk fremstilt så naturpreparatene må jo være mindre skadelig...
det må jo være en grunn til at enkelte planter gir en rusende effekt.![]()
det er jo et smertestillende/beroligende middel
inzane2012 skrev:det blir sånn når cannabis er ulovlig, hadde det vert lovlig og du kunne f.eks få kjøpt det på apoteket, så hadde du ikke kommet borti di kriminelle miljøene på den samme måten...ja enig der! har ikke noe imot at hasj blir legalisert.. det er jo myyye bedre enn å drikke, og mer ansvarlig spørr du meg
jeg er mer for å ta seg en joint eller 2 i helga, enn å drikke seg stupe drita, folk finner på mye mer tull og ugangn da...
og en annen ting ad, det du forteller har VELDIG mye med miljøet å gjøre, jeg kjenner folk som røyker hver eneste dag, men er allikavel fullt oppegåendes som du aldri ville sett på at fyrer hver dag... jeg tviler sterkt på at folk blir kriminelle bare av å fyre, men da er det veeeeeldig ofte andre faktorer som spiller inn som f.eks gruppepress og folka mann kommer i kontakt når mann handler "dopet"...
ad92 skrev:det er morsomt å beroligende og fører ikke skade med seg vist man holder seg unna dealer miljøet og klarer å begrense de til en gang i blant! det er VELDIG lett å rote seg borti feil folk å sitte med kuken opptil halsen fortere en man aner, tro meg! plutselig får man en telefon fra en stor dealer som tilbyr deg å betale 50 000 for at du ska kjøre x antall kilo en lengre strekning. å igjen å igjen å plutselig var det lettjente penger å plutselig jobber du som slave for en fyr som skyter deg eller gjør livet ditt til et helvette uten like me mindre du tar på deg å kjøre mer å mer risikable jobber som gjør at du får minimum 10 år i kasjotten..her beskriver du worst case senario. men du har rett i det du sier... for slik er hverdagen for mange...