celicat23 skrev:Giske skrev:Kjenner noen folk som jeg har vært nesten bombesikker på, at kom til å være slik resten av livet. Inn og ut av fengsel, stort sett konstant rusa, og et rulleblad like lang som en dorull. Og de har jammen skjerpet seg, til tross for at folk mistet troen på at de noen gang kom til å forandre seg.
Så hvilken verdi har de tilført samfunnet? Hvor er gevinsten av at noen har fått jobbe seg opp ett så langt rulleblad? Skal samfunnet være glad for at de etter 100 lovbrudd endelig klarer å fungere som alle andre, eller burde det vært satt strengere krav til disse folka for lenge siden? Og gjør de nå opp for seg, for all dritten de har påført og gjort mot alle andre?
'
De har ikke tilført samfunnet noen verdi.. Men saken er..
Folk forandrer seg, ingenting er umulig men den rette hjelpen og litt vilje!
Og det at dem har like mye rett til å leve som oss..
Har du noen gang hørt om demokrati, ytringsfrihet og bla bla?
Hvis du har så mye imot det kan jo flytte ned til de urdu landene der folk gjør som dem vil og knerter alle dem ikke liker
Jeg lever i min egen lille verden og har ingenting imot hva folk vil gjøre med sitt liv! Bare å holde seg unna dem selv det.
Synes denne diskusjonen som startet med litt uskyldig cannabis har gått over streken.