TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #376226  av Sven

Jeg kjøpte Tacoma X-Runner på bruktsjappa.
 #376236  av Gt4WRC

Jeg kjøpte en svt lightning på bruktbutikken, satte på en kompressor og vant alle løpene med den. Funka bra det!
 #376251  av chris

magnesmurf skrev:Leste et sted at man vant en pick up hvis man klarte en av de internationale førerkortene på bronse eller sølv plassering..
Jeg vant en pickup på ett av de førerkortene, men jeg husker ikke om det var international A eller international B
 #376271  av magnesmurf

Fant ut en veldig fin måte å tjene en del penger.
Hvis man kjører et valgfritt av beginner rallyene på special løpene håver man inn nesten 50000 på ca 5 min. (og det var utrolig lett å vinne akkurat de løpene)
 #376292  av Acidron

magnesmurf skrev:Fant ut en veldig fin måte å tjene en del penger.
Hvis man kjører et valgfritt av beginner rallyene på special løpene håver man inn nesten 50000 på ca 5 min. (og det var utrolig lett å vinne akkurat de løpene)
Men får det bare en gang per løp da :(
 #376302  av magnesmurf

Fant ut det jeg også :(
Jævlig synd egentlig, siden rallyløpene var såpass lette som de var..

Bare å kjøpe en god bil og trimme den til tillatt HK grense, så kjører man fletta av motstanderne. Fikk en 9km løype på snøbane i alaska, i rally cupen hvor man kan ha inntil 345hk. Klarte å ta igjen alle tre bilene foran, og kom i mål før han som startet først :D (brukte 07 impreza med motor og turbo trimming)

Må si at rally løpene var veldig underholdene. Desverre svikter grafikken litt i rallyløpene, og bilene blir oppdelt i streker som blinker litt osv.

Likte for øvrig de nye mulighetene i patchen som blen sluppet idag.

Og fant ut igår at man kan endre bakgrunnsbilde, farger og avatar på selve GT delen i spillet :p
Så synes fortsatt menyen er litt rotete. Har ikke klart å finne ut av dette før etter mange uker med spillet :P
 #376310  av sleeper

hvor finner jeg info ang patchen?
 #376316  av Acidron

Grafikken blir også dårlig når det kommer litt "blårøyk" når jeg spinner litt. Det er litt dumt :(

Sliter med å få de bilene jeg trenger jeg, og det er j.....g vanskelig det der Lotus Elise løpet på Top Gear bana. Har kommet på 5 plass etter noen timer med spilling, men kommer nok ikke til å klare noe mer med det første.

Bra spill da :!: :!:
 #376330  av predator

Acidron skrev:Grafikken blir også dårlig når det kommer litt "blårøyk" når jeg spinner litt. Det er litt dumt :(

Sliter med å få de bilene jeg trenger jeg, og det er j.....g vanskelig det der Lotus Elise løpet på Top Gear bana. Har kommet på 5 plass etter noen timer med spilling, men kommer nok ikke til å klare noe mer med det første.

Bra spill da :!: :!:
Sliter også med den lotusen på den banen. Å husker jeg rett, så er også 5pl beste plasseringa jeg har hatt. Ble så lei, at jeg ga fårelæbig opp den greia.. :lol:
Hvordan får man de patchene folk snakker om heletiden?
 #376331  av inzane2012

predator skrev: Hvordan får man de patchene folk snakker om heletiden?
fordel å koble maskina til internett :)
 #376342  av predator

inzane2012 skrev:
predator skrev: Hvordan får man de patchene folk snakker om heletiden?
fordel å koble maskina til internett :)
Har vært kobla opp mot internett i en del år den no du :wink:
Sist redigert av predator den 21 des 2010 10:52, redigert 1 gang totalt.
 #376345  av magnesmurf

Patchen laster seg ned automatisk når du setter igang spillet.
Denne patcen tok ca 60 minutter å laste ned.

Noen av nyhetene er blandt annet "seasonal events" og en ekstra bilbutikk som gir deg tilgang til å kjøpe sjeldene biler som trengs til diverse race. Butikken hadde blandt annet to pick up biler.
 #376346  av predator

Høres knallbra ut :) Oki, har opplevd en eller 2 ganger at den har lastet ned oppdateringer når jeg slo på konsollen. Da skal jeg jaggu handle pickup og japansk ->78mod så jeg blir ferdig med den delen av spilllet :mrgreen:
Holder på å laster ned patchen nå :) 20 min tar det visst .
 #376349  av magnesmurf

Japansk før 78 finner du jo i den vanlige bruktbil sjappa. Det pleier stort sett alltid å være en eller to til salgs der.

Pass på å kjøp en som er kraftig nok til at den kan vinne litt løp etter den har blitt trimmet bare. Motstanderene har relativt kraftige biler for å være veteran løp.
 #376351  av sleeper

Sliter med og få tak i bil som er rask nok til og klare Historic Racing Car Cup og Gran Turismo All Stars jeg da..
Noen som har bil som det er mulig og vinne dette med?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 34