TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lakkering pÃ¥ Møre

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #357991  av Andrepedersen
 
Noen som kjenner noen, eller lakkerer selv ?

Har en bil som skulle ha våre lakka, i og med at det er forferdelig dyrt å få lakka den på verksted, vill jeg undersøke om det er noen som driver med sant på "hobbybasis" som kunne ha tjent seg litt svart på dette ;)

Send PM eller ring 48605261

Mvh André
 #358096  av hmsilset
 
Noen litauere har startet opp her på åndalsnes.Snakker engelsk, men forstår brukbart norsk nå tror jeg.

Navn: Stasauskas Vaidas
Besøksadresse:Teglverkvegen 8, 6300 Åndalsnes
Telefon:988 74 599

Hadde fine priser i fjor ihvertfall. 15000 for hel lakkering av gammel bmw 525 hørte jeg de skulle ha av en jeg kjenner.
 #359478  av Andrepedersen
 
Ingen andre som kjenner noen som driver me dette på fritiden ? ingen polakker som hellakkerer for en billig penge ? :p
 #361111  av FireWalk
 
www.lakkering.net - han er ekstremt dyktig. Og billig. Tror ikke man får en så bra pris på noe verksted andre steder. Rundt 15000 kr. Og da har man garanti også. Har sett en del sånn billig lakkeringer til 10.000 kr. Ser ikke bra ut. Man ser appelsinhud over alt, steder med støv korn i lakken osv. Skal man først lakke opp igjen bilen så er det jo for å få den fin. Da er det vel verd å bruke 5000 kr ekstra og få det 100% fremfor å få noe halvgjort som alle vil kommentere alle feilene på. :) jeg har sendt flere biler inn til han karen her og alle er strålende fornøyd. Blant andre cameleon på forumet her. Har også lakkert min egen der. :) absolutt å anbefale. Skader jo ikke å ta en telefon. :)
 #376285  av Andrepedersen
 
Noen andre ? :) Svart helst!! kan lakke få i min egen garasje!!
 #376287  av hmsilset
 
Er det mye steinsprut,bulker eller rust som gjør at du vil lakke?
 #376288  av Mr_Storbrua
 
FireWalk skrev:http://www.lakkering.net - han er ekstremt dyktig. Og billig. Tror ikke man får en så bra pris på noe verksted andre steder. Rundt 15000 kr. Og da har man garanti også. Har sett en del sånn billig lakkeringer til 10.000 kr. Ser ikke bra ut. Man ser appelsinhud over alt, steder med støv korn i lakken osv. Skal man først lakke opp igjen bilen så er det jo for å få den fin. Da er det vel verd å bruke 5000 kr ekstra og få det 100% fremfor å få noe halvgjort som alle vil kommentere alle feilene på. :) jeg har sendt flere biler inn til han karen her og alle er strålende fornøyd. Blant andre cameleon på forumet her. Har også lakkert min egen der. :) absolutt å anbefale. Skader jo ikke å ta en telefon. :)

Dette er billig.. tviler på at noen gidder å gjøre det så mye billigere enn dette... Ikke en proff lakkerer hvertfall..

Ville ringt han å hørt, bilen er så vidt jeg vet ferdig med grunnarbeid. Så det blir sikkert billigere enn 15K au.