Da var også dashbordet ute 

hmsilset skrev:Mye jobb?Neh - ikke så fryktelig mye jobb egentlig, tok vel et par timer ute i kulda for å få den ut... Klarte å knekke et feste da, under ved hanskerommet - så ikke at det var en skrue der og nøkka tilSynes å huske at jeg knakk noe av plasten ved girstanga da jeg skulle skifte noe på den bilen
Var forbanna i minst 2 uker!
leiira skrev:blir bra dette herSolgtbtw tar dn spillern for 600 kr ink
leiira skrev:hvordan tok du ut speedo (vis du har gjort det ) tenkt å bytte til blått lys i speedoJeg har mekanisk speedo, så det var litt knotete - anbefales at du har små hender
Audun F skrev: Noen som har tips om sveisere i Drammensområdet som gjør en god jobb (og ikke koster skjorta)tar på meg rustsveising jeg?
David skrev:Tar på meg rustsveising jegFlott - du hører ifra meg om det blir aktuelt - er mulig jeg ikke trenger å sveise noe siden det ikke er gjennomgående rust i kanalen, bare litt innvendig overflaterust som helt sikkert blir borte ved syrebad.
ArildM skrev:Får du på plass alle ledningene når du skal sette ting ihop igjen da?Hehe, tja... Det var faktisk ikke så mange løse ledninger, men 3 store kveiler, så de burde det gå ann å få satt på riktig plassSå ut som renoveringen trengs, blir greit å få antirustbehandlet gulvet ditt ser jeg