TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #377353  av ArildM

Var innom NAV i dag i forbindelse med konkursen og søknad til Lønnsgarantifondet.
Dette var de eksakte ordene som ble sagt til meg (and I kid you not):
Jeg: Så dere hjelper folk med å finne jobb også (forventer selvfølgelig ikke noe hjelp)?
Dama i skranken: Joda skal vi se (setter seg ned å blar litt i ledige stillinger)
Dama i skranken: Hmm, nei her var det ikke mye å finne. Det beste er jo å dra rundt å selge seg selv!
Jeg klarer såvidt å dy meg, svarer; takk skal du ha for hjelpa og alle de fine papirene dine. Ha en flott helg!

For en gjeng :lol:

Så i forbindelse med dette vil jeg bare informere om at jeg fra og med i kveld åpner eskorteservice til alle interesserte damer. Ring 92 xx xx xx for booking.
 #377355  av Drafter

ArildM skrev:Var innom NAV i dag i forbindelse med konkursen og søknad til Lønnsgarantifondet.
Dette var de eksakte ordene som ble sagt til meg (and I kid you not):
Jeg: Så dere hjelper folk med å finne jobb også (forventer selvfølgelig ikke noe hjelp)?
Dama i skranken: Joda skal vi se (setter seg ned å blar litt i ledige stillinger)
Dama i skranken: Hmm, nei her var det ikke mye å finne. Det beste er jo å dra rundt å selge seg selv!
Jeg klarer såvidt å dy meg, svarer; takk skal du ha for hjelpa og alle de fine papirene dine. Ha en flott helg!

For en gjeng :lol:

Så i forbindelse med dette vil jeg bare informere om at jeg fra og med i kveld åpner eskorteservice til alle interesserte damer. Ring 92 xx xx xx for booking.
mhm jeg vet om ei kjerring som ønsker seg 2 mannlige strippere til bursdag :lol:
få med deg en til da :wink:

forslag til hvem?
 #377358  av inzane2012

ja arild, NAV er stort sett best å bare holde seg så langt unna som du klarer...

jeg har både blitt beskylt om grov svindel, samt spekulering i innrapporterte timer og dagpeng...

dette fordi jeg rapporterte om ett meldekort jeg hadde gjort feil på, som det tok 9mnd før jeg blei kontakta av nav om, pluss den jobben jeg har nå der jeg sa at om jeg jobber der 14timer i veka så beholder jeg fortsatt nav støtta (detta sa jeg fordi at bedrifta egentlig ikke hadde råd til å ansette meg 100% men di hadde fortsatt brukt for ekstra hjelp)...
 #377361  av ArildM

Regner ikke med å få no særlig hjelp, men de kronene jeg kan få kan jo være greit å ha med seg. Så med denne hastigheten har jeg oppsparte feriepenger om minimum 9mnd.

Hmm, er da vel ikke noe problem å få med seg en til. Men for ordens skyld kan jo frivillige melde seg 8)

Dagens runde på iRacing:
"1:45.351" rundt "Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course" med to shotter absinth og en pils innabord, det værste er at det er PERS og de mest konsekvente rundene jeg noen gang har kjørt :oops: Hvem sier at folk blir dårligere å kjøre på fylla :?: Selv om det er ekte folk jeg kjører med er det vel greit å ta det på virtuelle veier 8)
 #377400  av celicat23

Oppgraderte gamle driter pc'n i dag.. Orka ikke begynne stresse med helt ny maskin. Bytta ut intel E8500 3.16ghz dual core med en q9650 3.06ghz quad core. Og radeon hd4550 med ett radeon hd5670 ultimate. Funker. Nå er harddisken treigeste del av hele maskin. Men det er en samsung spinpoint F3 1tb disk, så den går uansett ikke treigt. Får slutte å være kravstor, og leve med det :lol:

Hvis noen er fysen på gamle cpu'n (med org. intel heatsink og vifte) og kan hente den i lillestrøm så går den for 500kr. Kan få med hd4550 skjermkortet for 100kr (det er med passiv kjøling, ikke vifte).
 #377404  av ArildM

Har en Q9450 klokket til 3.2Ghz som kjører støyfri luftavkjøling :)
Glimrende CPU selv om den begynner å bli litt eldre :)

Sandy Bridge virker som neste mulige oppgradering med alt skrytet den har fått.
 #377408  av celicat23

ArildM skrev:Har en Q9450 klokket til 3.2Ghz som kjører støyfri luftavkjøling :)
Glimrende CPU selv om den begynner å bli litt eldre :)

Sandy Bridge virker som neste mulige oppgradering med alt skrytet den har fått.
De nye intel cpu'ene ser dritbra ut. Satt og så over testene toms hardware hadde kjørt, mot bl.a. cpu'n jeg hadde tenkt å oppgradere til (i7-950) og er rimelig glad jeg ikke brukte penger på den nå - for med de nye cpu'ene så virker jo de nåværende i5/i7 allerede avleggs.

http://www.tomshardware.com/reviews/san ... ,2833.html

Prisene på de nye cpu'ene er jo også rimelig hyggelig i forhold til ytelsen.
 #377411  av ArildM

Agreed! Ser ut som om overklokking er en lek også :) Lenge siden multiplikatoroverklokking var måten å klokke på 8)
  • 1
  • 655
  • 656
  • 657
  • 658
  • 659
  • 1174